Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2019 12:59

Εξαιρετικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τον οικογενειακό τουρισμό που εμφανίζει ως “φάντασμα” το Δήμο Πρέβεζας...

Τη χρηματοδότησή τους με συνολικό ποσό 2.000.000 ευρώ, μέσω του διακρατικού προγράμματος Interreg V-B Adriatic- Ionian Programme – ADRION 2014 -2020, πέτυχαν 9 φορείς του Ιονίου και της Αδριατικής, μέσω του project Wonder (αφορά τον οικογενειακό τουρισμό και συγκεκριμένα τη δημιουργία τουριστικών προορισμών φιλικά προσκείμενους σε παιδιά).

Στην ομάδα των φορέων που απαρτίζεται από τους:

  • Municipality of Fano (Ιταλία) – Επικεφαλής εταίρος

  • Municipality of Velenje (Σλοβενία)

  • Tourism Organisation of Herceg Novi (Μαυροβούνιο)

  • Δήμος Δυτικής Αχαΐας

  • Observatory for Children and Youth Rights (Αλβανία)

  • City of Novigrad (Κροατία)

  • Development Centre NOVO MESTO (Σλοβενία)

  • Municipality of Cervia (Ιταλία)

  • City of Dubrovnik – Development agency (Κροατία)

εμφανίζεται ως συμμετέχων και ο Δήμος της Πρέβεζας.

Σε επικοινωνία που είχε το atpreveza.gr με το Τμήμα Προγραμματισμού του Δήμου δεν προκύπτει πως έχει οργανώσει ο Δήμος Πρέβεζας τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα, ενώ η συμμετοχή του Δήμου δεν έχει έρθει προς έγκριση σε κάποια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας.

Πιθανότατα η συμμετοχή του Δήμου δηλώθηκε εκ παραδρομής.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα πάντως αποτελούσε μεγάλη ευκαιρία για το Δήμο της Πρέβεζας, καθώς βασίζεται στη σημασία των πόλεων και των κοινοτήτων στη χάραξη πολιτικής που επηρεάζει άμεσα τα παιδιά.

Ο οικογενειακός τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας σε όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύει περίπου το 30% της αγοράς ταξιδιών αναψυχής. Για παράδειγμα, η RivieraRomagnola, ο μεγαλύτερος ιταλικός παραθαλάσσιος τουριστικός προορισμός, είναι υπεύθυνος για τη θέση της Emilia-Romagna στις πέντε κορυφαίες ευρωπαϊκές περιφέρειες για διαμονή σε ξενοδοχείο.Μια έρευνα που αφορούσε στην επαρχία του Rimini έδειξε ότι οι τουρίστες ηλικίας 17 ετών και κάτω εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μια πολύ μεγάλη ομάδα στόχου (η οποία έδειξε 640.000 επισκέπτες το 2013, που ισοδυναμεί με το 1/5 του συνόλου) και επομένως στρατηγικά σημαντική.

Η επένδυση στα σημερινά ταξίδια των παιδιών θα διαμορφώσει το μέλλον του τουρισμού. Αυτή η γνώση, αν υποστηριχθεί από μια σειρά τουριστικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των παιδιών και των εφήβων και ικανοποιούν τις ανάγκες τους, θα αυξήσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα ενός προορισμού. Θα επιτρέψει επίσης την κοινωνική και αστική ανάπτυξη, συμβάλλοντας σε μια βιώσιμη μελλοντική κοινωνία και καθιστώντας πόλεις ζώνες για όλους, όπως συνέστησε η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών, η οποία δήλωσε ότι η ευημερία των παιδιών είναι ο τελικός δίκτης ενός υγιούς συστήματος, μιας δημοκρατικής κοινωνίας και μια καλή διακυβέρνηση.