Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020 11:36

Πρώτη συνεδρίαση για την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του δήμου Πρέβεζας-Αργυρός: "Στόχος μας η αναγνώριση του brand name Πρέβεζα"

Στην έγκριση του προγράμματος τουριστικής προβολής για το έτος 2020 προχώρησε ομόφωνα η Επιτροπή τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του δήμου Πρέβεζας, η οποία συνεδρίασε για πρώτη φορά με τη νέα σύνθεση το μεσημέρι της Δευτέρας.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης κατατέθηκαν προτάσεις για τη βελτίωση του προγράμματος αλλά και προβληματισμοί για τις προθέσεις της δημοτικής αρχής σχετικά με τη χρηματοδότηση που θα διεκδικήσει και θα διαθέσει για την τουριστική προβολή του δήμου, αφού όπως επισημάνθηκε στην αρχή κάθε έτους προϋπολογίζονται περίπου 100 χιλιάδες ευρώ για την τουριστική προβολή και στην πράξη δεν διατίθενται πάνω από 15 χιλιάδες ευρώ.

IMG 0481

Στο τραπέζι της συζήτησης έπεσε το θέμα της ταυτότητας του δήμου Πρέβεζας καθώς και της διαφημιστικής προβολής του δήμου τόσο στο διαδίκτυο όσο και χώρους όπως το αεροδρόμιο του Ακτίου, ενώ επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου επισήμαναν πως ο δήμος θα πρέπει να δώσει βαρύτητα στις συγκοινωνίες αλλά και στα προβλήματα της καθημερινότητας, προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα της Πρέβεζας στους επισκέπτες.

Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης "Στροφή στο Μέλλον" Θανάσης Ανωγιάτης επισήμανε πως προκαλεί απογοήτευση ο απολογισμός της περσινής δράσης του δήμου όσον αφορά την τουριστική προβολή και υπογράμμισε πως θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή ανάλυση της αγοράς προκειμένου ο δήμος να καθορίσει τη στρατηγική του μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Ο κ. Ανωγιάτης κατέθεσε τις προτάσεις της "Στροφής στο Μέλλον" σχετικά με την τουριστική προβολή, ενώ ο δημοτικός σύμβουλος της "Δημοτικής Ανατροπής" κ. Αλεξανδρής είπε χαρακτηριστικά πως αυτή τη στιγμή η Πρέβεζα δεν υπάρχει στο χάρτη και θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία ανάμεσα στο δήμο και τους επαγγελματίες για την ανάδειξη της περιοχής.

IMG 0479

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Λεωνίδας Αργυρός μετά τη συνεδρίαση μίλησε στο atpreveza.gr για τους στόχους και τις προτεραιότητες της νέας δημοτικής αρχής όσον αφορά την τουριστική προβολή: “Πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε ότι θα δουλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για το καλό της πόλης και τη βαριά βιομηχανία που είναι ο τουρισμός. Δεν υπάρχουν διαφωνίες στην τουριστική επιτροπή, παραγωγή καινούργιων ιδεών υπάρχει και διάθεση για να συνεργαστούμε όλοι.

Βασικοί μας στόχοι είναι η ηλεκτρονική αναγνώριση του brand name Πρέβεζα, το πιο σημαντικό από όλα. Επίσης η προσέλκυση του τεράστιου φόρτου του αεροδρομίου, των 670 χιλιάδων αφίξεων το χρόνο, από τις οποίες εμείς εκμεταλλευόμαστε ένα μικρό ποσοστό και αυτό θα πρέπει να αλλάξει. Τέλος θα επιδιώξουμε και την επιθετική διαφήμιση με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο.

Οπωσδήποτε ο δήμος έχει συνέχεια και οπωσδήποτε θα έχουμε συνέχεια με το γραφείο τουρισμού, εγώ προσωπικά ξέρω όλους τους υπαλλήλους και τους έχω πλήρη εμπιστοσύνη γιατί είναι εξαιρετικοί. Εμείς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε αυτά που δεν κατάφεραν να κάνουν οι προηγούμενοι, χωρίς να πούμε ότι αδράνησαν, χωρίς να πούμε ότι θέλουμε να ενοχοποιήσουμε τακτικές του παρελθόντος, αλλά αυτά που θα δούμε ότι δεν λειτούργησαν θα τα κάνουμε να λειτουργήσουν, ευελπιστούμε τουλάχιστον”.

Το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής θα έρθει προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας και στη συνέχεια θα προωθηθεί στον ΕΟΤ προκειμένου να πάρει την οριστική έγκριση.