Τα βασικά καθήκοντα της θέσης είναι:
- Η διαχείριση κρατήσεων
- Η επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
- Ο συντονισμός της εύρυθμης λειτουργίας του γραφείου
Τα επιθυμητά προσόντα είναι:
- Γνώση Η/Υ και MS Office
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ/ΙΕΚ
- Άριστη γνώση Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό επίπεδο
- Καλή γνώση Ιταλικών
- Υψηλή οργανωτική, επικοινωνιακή ικανότητα και δυνατότητα διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών
- Υπευθυνότητα και μεθοδικότητα
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα συνεκτιμηθεί.
Αποστολή βιογραφικών σε: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.