Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Σάββατο, 27 Αυγούστου 2016 02:10

«Διχάζει» και πάλι ο κυματοθραύστης – Ποια απόφαση πήρε το ΔΣ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου

3b149dd3ffdf613c03ca04a0adec43b0 L

Το θέμα της κυματικής μελέτης και του σημείου όπου θα τοποθετηθεί ο κυματοθραύστης απασχόλησε το ΔΣ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας, στην τελευταία του συνεδρίαση στα μέσα του Αυγούστου. Το σημείο όπου θα τοποθετηθεί ο κυματοθραύστης ακόμη και σήμερα «διχάζει» τους εμπλεκόμενους φορείς και ειδικότερα τους εκπροσώπους του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας και των σωματείων/εργαζομένων/φορέων/επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ έπειτα από διαλογική συζήτηση το ΔΛΤ Πρέβεζας πήρε απόφαση κατά πλειοψηφία, να παραλάβει την κυματική μελέτη και όρισε τη μετατόπιση της θέσης του κυματοθραύστη κατά 6 μέτρα βορειότερα από τη θέση που προβλέπει η μελέτη (απέναντι από την υπάρχουσα προβλήτα) ως ορθότερη. Η απόφαση, η οποία είναι γνωμοδοτικού χαρακτήρα, θα αποσταλεί στην ΕΣΑΛ και περιλαμβάνει τη σχετική τροποποίηση του Master Plan του λιμανιού, αναφορικά με τον κυματοθραύστη και παράλληλα ορίζει τη χρήση της δυτικής προβλήτας, μέχρι να μπορεί να χρησιμοποιηθεί η ανατολική.

Επιφυλάξεις εκφράστηκαν από την πλευρά του εκπροσώπου της λιμενικής αρχής, ενώ η ΕΣΑΛ θα είναι αυτή που καλείται να δώσει μία συνέχεια στο θέμα.

Θυμίζουμε επίσης ότι το Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας, ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Ιδιοκτητών Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Ν. Πρέβεζας «ΝΙΚΟΠΟΛΗ» ΣΥΝ Π.Ε., ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας & Πρέβεζας Συν. Π.Ε. , το Σωματείο Ιδιόκτητων Φορτηγών Δ.Χ. Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας «Ο Ανδρόνικος» και ο ναυτικός πράκτορας κ. Βασίλειος Σαρδελής, σε επιστολής τους ανέφεραν για το θέμα μεταξύ άλλων: «Όσον αφορά το θέμα της τροποποίησης Μαster Ρlan του λιμανιού, το μόνο που έχει επίσημα ανακοινωθεί (προς το παρόν) από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο είναι η ανάθεση κυματικής μελέτης για τον τουριστικό λιμένα, που θα αποτελέσει και τη βάση για τη μετατόπιση βορειότερα του «περιβόητου» κυματοθραύστη, ώστε να μην παρακωλύεται η λειτουργία του εμπορικού λιμένα, και πιο συγκεκριμένα η χρήση της δυτικής προβλήτας του εμπορικού λιμένα. Χωρίς την μετατόπιση βορειότερα (τουλάχιστον είκοσι μέτρα από το σημείο που έχει καθοριστεί) προκαλούνται σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του εμπορικού λιμένα, της βασικότερης και πιο προσοδοφόρας δραστηριότητας του λιμένα Πρέβεζας. Πόσο μάλλον όταν διανύει την καλύτερη περίοδο της τελευταίας πενταετίας».

Στον αντίποδα η Μαρίνα ΑΕ επιθυμεί την κατασκευή του κυματοθραύστη, σε σημείο που τεχνικά να εξυπηρετεί την εύρυθμη λειτουργία του τουριστικού λιμένα.

Το ζήτημα θα έχει πάντως και συνέχεια, ενώ τις επόμενες ημέρες θα αναρτηθεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και το επίσημο πρακτικό της συνεδρίασης.