Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 11 Απριλίου 2017 19:24

Θα αργήσει πολύ η απόφαση της ΕΣΑΛ για το λιμάνι της Πρέβεζας – Μόνη λύση η πολιτική μέσω του ΔΛΤ – Αναλυτικό ρεπορτάζ

«Το λιμάνι της Πρέβεζας έχει εξελιχθεί σε… γιοφύρι της Άρτας» ανέφερε υπηρεσιακός παράγοντας της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων στους δημοσιογράφους του atpreveza.gr, καθώς επιχειρήσαμε να έχουμε την άποψη της ΕΣΑΛ για τις εξελίξεις γύρω από το λιμάνι της Πρέβεζας.

Από όσα μας μετέφεραν οι άνθρωποι που γνωρίζουν περισσότερο από τον καθένα πρόσωπα και πράγματα για το θέμα, χρειάζεται η εκπεφρασμένη πολιτική βούληση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας και η διεκδικητική του πρωτοβουλία, ώστε να δοθεί πολιτική λύση για τη χρήση ή όχι του δυτικού κρηπιδώματος από τους επαγγελματίες του εμπορικού λιμένα. Αυτή η λύση επίσης θα πρέπει να συνοδεύεται με τα αντίστοιχα τεκμηριωμένα έγγραφα.

Το θέμα του λιμανιού της Πρέβεζας δεν είναι αυτή τη στιγμή πρώτης προτεραιότητας για την ΕΣΑΛ, καθώς έχει δοθεί μία αναβολή.

Είναι απαραίτητο να σταλθεί στην ΕΣΑΛ μία μελέτη κυματικής διήθησης, που έχει εκπονήσει το ΔΛΤ. Από την ΕΣΑΛ τονίζουν ότι δεν την έχουν παραλάβει. Αντίθετα έχουν παραλάβει αυτή που έχει εκπονήσει o επενδυτής του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας και επιθυμούν να τις δουν συγκριτικά.

Στην Επιτροπή διαχωρίζουν τα θέματα της δυτικής προβλήτας και του κυματοθραύστη, ωστόσο κατανοούν πως είναι αλληλένδετα. Σύμφωνα με πληροφορίες, γενικότερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, οι αρμόδιες υπηρεσίες δε θεωρούν πως θα είναι καλύτερο για την Πρέβεζα να υπάρξουν τροποποιήσεις του Master Plan, αλλά σε κάθε περίπτωση τονίζουν ότι το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο είναι το «απόλυτο αφεντικό στο λιμάνι» -όπως μας μετέφεραν- και αυτό θα πάρει τις αποφάσεις. Ούτε η ΕΣΑΛ, ούτε κάποιος άλλος, αν και οι υπηρεσιακοί παράγοντες θεωρούν πως πρέπει να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι το ΔΛΤ και ο επενδυτής της Μαρίνας Α.Ε.

Μπαίνουν και ερωτήματα, τα οποία φαίνεται πως έχουν απαντηθεί από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, ωστόσο μάλλον δεν έχουν γίνει ξεκάθαρα στην ΕΣΑΛ.

*Θα χρησιμοποιείται πρώτα το δυτικό κρηπίδωμα ή πρώτα το νοτιοανατολικό; Θα χρησιμοποιείται δευτερευόντως το δυτικό κρηπίδωμα ώστε να μην υπάρχει οχλούσα δραστηριότητα στο παραλιακό μέτωπο;

Αν και έχουν απαντηθεί αυτά τα ερωτήματα, προκύπτει πως το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο θα πρέπει να…βγει μπροστά πολιτικά και να πάρει τις αποφάσεις του για το τι πρέπει να γίνει στο λιμάνι. Και φυσικά και το δημοτικό συμβούλιο Πρέβεζας.