Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 08 Φεβρουαρίου 2019 12:37

Ιδιωτική εταιρεία θα αναλάβει για 5 μήνες την αποκομιδή των σκουπιδιών στην Πάργα

Το δημοτικό συμβούλιο Πάργας αποφάσισε κατά πλειοψηφία, την ανάθεση σε ιδιώτη, της αποκομιδής των απορριμμάτων της Δ.Ε. Πάργας, για πέντε μήνες από 01-05-2019 έως 30-09-2019.

Δεν είναι πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στις Δ.Κ. του Δήμου Πάργας (Πάργα, Ανθούσα, Αγιά, Λιβαδάρι) -δείτε ΕΔΩ παλαιότερο ρεπορτάζ- με το κόστος της εν λόγω υπηρεσίες (που παλαιότερα έφτανε τα 250.000 ευρώ) να γίνεται αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης.

Στη συνεδρίαση ειπώθηκε πως το κόστος θα οριστεί έπειτα από οικονομικοτεχνική μελέτη των υπηρεσιών του Δήμου Πάργας.

Η Λαϊκή Συσπείρωση στο δημοτικό συμβούλιο Πάργας (ψήφισε κατά) επέμεινε πως έπρεπε να είχε γίνει προγραμματισμός στις προσλήψεις των εργαζομένων με συμβάσεις 8 μηνών -πάγια θέση βέβαια της Λ.Σ. είναι να γίνονται προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη εργασιακά δικαιώματα- και σε συνάρτηση με την προμήθεια απορριμματοφόρων που έχει γίνει από το Δήμο, να φροντίσει ο Δήμος για την αποκομιδή των απορριμμάτων στη Δ.Ε. Πάργας, γλυτώνοντας το κόστος.