Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τετάρτη, 03 Απριλίου 2019 22:24

Εκτός πισίνας 300 μαθητές, λόγω κωλυσιεργίας του δήμου Πρέβεζας

Καθυστερημένη αναμένεται να είναι και φέτος η έναρξη του προγράμματος εκμάθησησης κολύμβησης για μαθητές των δημοτικών σχολείων της Πρέβεζας, αφού η εικόνα του δημοτικού κολυμβητηρίου για ακόμη μια φορά τέτοια εποχή παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης.

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον διευθυντή της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας κ. Σαράφογλου μας επισήμανε πως η Διεύθυνση είναι έτοιμη εδώ και αρκετό καιρό, έχει καταρτίσει το πρόγραμμα των μαθημάτων, το προσωπικό που απαιτείται έχει προσληφθεί από το Υπουργείο Παιδείας και περιμένει τη σύμβαση εργασίας, ωστόσο δεν είναι ακόμη εφικτό να υλοποιηθεί το πρόγραμμα αφού οι πισίνες στο δημοτικό κολυμβητήριο δεν λειτουργούν.

“Εμείς σαν Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είμαστε έτοιμοι για την υλοποίηση του προγράμματος, αλλά δεν μπορεί να ξεκινήσει γιατί η Τοπική Αυτοδιοίκηση δυστυχώς κωλυσιεργεί” δήλωσε ο κ. Γιώργος Σαράφογλου, σημειώνοντας πως περίπου 300 μαθητές της Γ' τάξης αναμένεται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

20190403 102205

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο για θέματα αθλητισμού κ. Ντίτσο, μας επισήμανε πως γίνονται όλες οι ενέργειες προκειμένου οι πισίνες να καταστούν άμεσα λειτουργικές, εκτιμώντας πως αυτό θα γίνει μέσα στον Απρίλιο. Να θυμίσουμε πάντως πως και το 2017, πρώτη χρονιά εφαρμογής του προγράμματος, αλλά και πέρυσι το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στην περιοχή μας με καθυστέρηση αφού υπήρχαν τα ίδια προβλήματα στο δημοτικό κολυμβητήριο, οπότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την ανετοιμότητα του δήμου!

DSC08568

Να σημειώσουμε πως σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης στους μαθητές και τις μαθήτριες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας στοχεύοντας στην αποφυγή του πνιγμού, την εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο, την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής, την ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας των μαθητών/τριών, παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.