Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2019 14:39

Νέες καθυστερήσεις αναμένονται στο μεγάλο έργο της οδικής σύνδεσης Καμπής-Γέφυρας Καλογήρου

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr, η οδική απομόνωση του Ν. Πρέβεζας από τους μεγάλους οδικούς άξονες αναμένεται να συνεχίσει να περνά από... 40 κύματα, παρά την ελπιδοφόρα συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας Ηπείρου και της απερχόμενης ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που είχαν καταφέρει να δεσμεύσουν ένα ποσό που ξεπερνά τα 30 εκατομ. ευρώ για το έργο της σύνδεσης της Καμπής με τη Γέφυρα Καλογύρου, στο πλαίσιο της μετέπειτα σύνδεσης της πόλης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό.

Αξίζει να σημειωθεί πως από το πρόγραμμα “Ήπειρος 2014-2020” η Περιφέρεια Ηπείρου έχει δεσμεύσει ένα ποσό της τάξεως των 25 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το Υπουργείο έχει δεσμεύσει άλλα 15 εκατομμύρια ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Η Περιφέρεια Ηπείρου θα έχει και την ευθύνη της υλοποίησης του έργου.

Πριν από μερικές εβδομάδες, ο Περιφερειάρχης Αλέξανδρος Καχριμάνης είχε ανακοινώσει ότι επίκειται και η υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης για το έργο.

Πρόκειται για ένα αναγκαίο έργο, που θα αποσυμφορήσει τη Φιλιππιάδα, που δέχεται πλέον στο εσωτερικό της μεγάλο όγκο οχημάτων και παράλληλα θα γίνει μία αρχή για τη σύνδεση του αυτοκινητοδρόμου με την Πρέβεζα.

Παρ' όλα αυτά, σύμφωνα με ενημερωτικό έγγραφο που έστειλε τον Ιούλιο το Υπουργείο προς την Περιφέρεια Ηπείρου, κάνοντας μία ενημέρωση για τις μελέτες από ΑΚ Καμπής της Ιονίας Οδού έως την περιοχή του ΑΚ της αρτηρίας με την Ε.Ο. Πρέβεζας-Ιωαννίνων της μελέτης με τίτλο “Μελέτη Οδού Σύνδεσης πόλης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό” και για το κομμάτι της σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με τη Γέφυρα Καλογήρου, ζητά τροποποίηση του υδραυλικού σχεδιασμού, καθώς δεν περιλαμβάνονται στις μελέτες ειδικά μέτρα αντιμετώπισης και πρόληψης για τα συχνά πλημμυρικά φαινόμενα στον κάμπο του Λούρου.

Παράλληλα το Υπουργείο διαπιστώνει ανακολουθίες στον υποβληθέντα σχεδιασμό και ζητά τροποποίηση και διεύρυνση του σχεδιασμού, που θα επιτρέπει την κατασκευή του έργου κατά φάσεις.

Επίσης, οι μελέτες είναι υπό έγκριση από το Συμβούλιο Δημοσίων Έργων-Τμήμα Μελετών και θα απαιτηθεί εκ νέου περιβαλλοντική αδειοδότηση για την τακτοποίηση του οικονομικού αντικειμένου.

Όλα αυτά συνηγορούν πως το έργο οδεύει προς νέα καθυστέρηση...