Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2020 12:45

Ευκλείδης Φονταράς: “Ο κυματοθραύστης δεν ανήκει στη Μαρίνα”

Ένα κρίσιμο ζήτημα αναφορικά με το ποιος έχει το δικαίωμα χρήσης του κυματοθραύστη που έχει κατασκευαστεί απέναντι από τα δικαστήρια, έθεσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας την Παρασκευή, ο επικεφαλής της παράταξης “Στροφή στο Μέλλον”, Ευκλείδης Φονταράς.

Ο κ. Φονταράς επισήμανε: “Σε ποιανού δικαιοδοσία ανήκει ο κυματοθραύστης; Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2014, ο κυματοθραύστης φαίνεται έξω και από τη θαλάσσια ζώνη και από τη ζώνη της στεριάς. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν ανήκει στη Μαρίνα. Δεν πρέπει να δοθεί η δικαιοδοσία. Το σχέδιο του 2014 έχει φτιαχτεί αφού έχουν δοθεί τα 20 στρεμ.”.

Ο Αντιπρόεδρος του ΔΛΤ Γρηγόρης Κουμπής και το μέλος του Δ.Σ. Δημήτρης Καρμανίδης τόνισαν: “Μα αυτά έχουν ήδη παραχωρηθεί με την απόφαση του 2017”.

Ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος με τη σειρά του τόνισε: “Το χερσαίο τμήμα στο τελευταίο σχέδιο που είχαμε δει, δινόταν μαζί με το υδάτινο τμήμα. Δε μας ζητήθηκε εμάς κάτι για κυματοθραύστη. Πρέπει να εξετάσουμε σε ποιον ανήκει η χρήση. Αν είναι μέσα στα τετραγωνικά των 20 στρεμ. ή πως δόθηκε. Έχω την εντύπωση ότι είναι μέσα στα τετραγωνικά οι δύο επιφάνειες, ανατολικά και δυτικά. Δε το γνωρίζω όμως, να το δω...”, με τον κ. Φονταρά να προτείνει: “Θα πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε. Μία επιχείρηση δεν πρέπει να λειτουργεί σε θολά νερά...”

Ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του ΔΛΤ Νίκος Γεωργάκος δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το ζήτημα: “Αυτό πρέπει να το δούμε μέχρι την επόμενη εβδομάδα που θα έρθει και η εταιρεία για το Master Plan του λιμένα. Να το μελετήσουμε. Θα κοιτάξουμε να δούμε και το σχέδιο με τις θέσεις σκαφών που έχει κατατεθεί στον ΕΟΤ”.

Στο ΦΕΚ του 2014, όπως φαίνεται και στο σχετικό σχέδιο που παρουσίασε ο κ. Φονταράς, ο νέος κυματοθραύστης δεν περιλαμβάνεται στη χερσαία ζώνη του Τουριστικού Λιμένα, την ίδια ώρα που ο τότε ήδη υπάρχον είναι ξεκάθαρο πως άνηκε στη χερσαία ζώνη της Μαρίνας.

limani3

Το νέο κυματοθραύστη έπειτα από αρκετές “συγκρούσεις” μεταξύ Μαρίνας και ΔΛΤ, τον κατασκεύασε ο Τουριστικός Λιμένας με δικά του έξοδα με βάση και τη σύμβαση που έχει υπογραφεί.

Τα νεότερα στις επόμενες συνεδριάσεις...