Το άρθρο 34 που περιλάμβανε την παρακάτω θετική διάταξη για τη σύνδεση της Πρέβεζας με το αεροδρόμιο του Ακτίου, δέχθηκε μετατροπή στην ψήφιση του νομοσχεδίου.
Ενώ δηλαδή ανέφερε:
“Σύνδεση αεροδρομίου Ακτίου με αστική τακτική συγκοινωνία με την πόλη της Πρέβεζας
Η τακτική συγκοινωνιακή σύνδεση του αεροδρομίου Ακτίου με την πόλη της Πρέβεζας πραγματοποιείται με αστική τακτική λεωφορειακή γραμμή που εκτελείται από την ΚΤΕΛ Ν. Πρέβεζας Α.Ε. Ο καθορισμός των δρομολογίων και των κομίστρων και η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 2963/2001 (Α’ 268), η δε έκδοση των σχετικών διοικητικών πράξεων γίνεται με ευθύνη της Π.Ε. Πρέβεζας”, στην τελική φάση του νομοσχεδίου μετατράπηκε σε:
“Σύνδεση αεροδρομίου Ακτίου με αστική τακτική συγκοινωνία με την πόλη της Πρέβεζας
Η τακτική συγκοινωνιακή σύνδεση του αεροδρομίου Ακτίου με την πόλη της Πρέβεζας δύναται να πραγματοποιείται και με αστική τακτική λεωφορειακή γραμμή που εκτελείται από την ΚΤΕΛ Ν. Πρέβεζας Α.Ε. Με κοινές αποφάσεις των οικείων περιφερειαρχών Δυτικής Ελλάδος και Ηπείρου καθορίζονται τα δρομολόγια, τα κόμιστρα και η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου, σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 2963/2001 (Α’ 268)”.
Αφήνεται δηλαδή η δυνατότητα και στο ΚΤΕΛ Αιτ/νίας να διαθέτει σύνδεση.