Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 04 Μαϊος 2020 09:53

Εξωτερικός συνεργάτης-λογιστής αναλαμβάνει τα λογιστικά του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας

Η οικονομική επιτροπή του Δήμου Πρέβεζας αποφάσισε ομόφωνα στις 24/4 να βεβαιώσει την ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη-λογιστή με άδεια Α΄ τάξεως την τήρηση των λογιστικών του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας, λόγω αδυναμίας της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου να ανταπεξέλθει.

Ειδικότερα η οικονομική υπηρεσία του Δήμου στην εισήγησή της αναφέρει μεταξύ άλλων:

“Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας (ΝΠΔΔ), του οποίου η ταμειακή υπηρεσία ασκείται από το Δήμο μας, με το αρθμ. πρωτ. 574/22-4-2020 ζητεί από το Δήμο να υποστηρίξει τις λογιστικές και φορολογικές υποχρεώσεις από την τήρηση του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος καθώς δεν διαθέτει υπάλληλο με την απαιτούμενη άδεια λογιστή.

Όμως, σας γνωρίζουμε ότι η οικονομική υπηρεσία του Δήμου αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις ανωτέρω ανάγκες του ΔΛΤ, καθώς υπάρχει ένας υπάλληλος με άδεια λογιστή Α΄ τάξεως ο οποίος εκτός από την τήρηση του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος του Δήμου και την τήρηση των αντίστοιχων λογιστικών βιβλίων και στοιχείων που προβλέπονται από την νομοθεσία, είναι προϊστάμενος του τμήματος προϋπολογισμού λογιστικού και ταμείου, υπεύθυνος για την παρακολούθηση κι εκτέλεση του Προϋπολογισμού, την σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα τα περιοδικά οικονομικά απολογιστικά στοιχεία, στατιστικός ανταποκριτής κι επιπλέον ήδη παρέχει διοικητική και λογιστική υποστήριξη σε άλλο νομικό πρόσωπο τον Σύνδεσμο Ύδρευσης Πρέβεζας Φιλιππιάδας.

Για τους ανωτέρω λόγους, καλείται η Οικονομική Επιτροπή να βεβαιώσει την αδυναμία του Δήμου να αναλάβει την υποστήριξη των υποχρεώσεων (λογιστικών και φορολογικών) για την τήρηση του διπλογραφικού λογιστικού συστήματος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, προκειμένου να μπορέσει αυτό να αναθέσει σε εξωτερικό συνεργάτη-λογιστή με άδεια Α΄ τάξεως....».

Κατά συνέπεια αναμένονται οι διαδικασίες για τη συνεργασία με εξωτερικό λογιστή.