Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2020 10:38

Πρόταση Καραμανίδη στο ΔΛΤ για εκβάθυνση σημείου του λιμένα – Εξαπίνης πιάστηκαν σύμβουλοι της ίδιας παράταξης

Ένα προ ημερησίας διάταξης θέμα (υπερψηφίστηκε τελικώς ομόφωνα από το σώμα) έφερε για συζήτηση και λήψη απόφασης την Τετάρτη στη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας, το μέλος του Δ.Σ. Δημήτρης Καραμανίδης.

Ειδικότερα ο κ. Καραμανίδης τόνισε: “Έχω κάνει μελέτη. Το έχω συζητήσει κάποια στιγμή με το Δήμαρχο. Έχω κάνει μία μελέτη από το τελευταίο pillar που έχουμε μέχρι και το Alila. Εκεί μπορούμε να κάνουμε μία εκβάθυνση. Αν πάρουμε τους χάρτες επί μία 20ετία εκεί χάνουμε 1,5 με 2 μέτρα βάθος.

Το 1969 ήταν στα 5 μέτρα. Σε κάποιο σημείο είχε μπαζωθεί. Φτάνει τώρα στα 2. Εκεί στροβιλίζουν τα ρεύματα και συνέχεια το μπαζώνει. Τώρα είναι στο 1,2. Ανά 20ετία χάνουμε δύο μέτρα. Αυτό το λέω γιατί έχουμε θέμα με τις θέσεις ελλιμενισμού. Εκεί αν κάνουμε την εκβάθυνση, θα μπορέσουμε να βάλουμε περίπου 30 σκάφη παραπάνω, που είναι ένα σημαντικό όφελος για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και την τοπική αγορά. Όταν ένα σκάφος προσδέσει έχουμε οφέλη. Έχω κάνει μία έρευνα τι χρειάζεται. Είναι τοπογραφικό, βυθομετρικά, τεχνική περιγραφή, κοστολόγηση -πρόχειρα που ρώτησα είναι 12.000-16.000 ευρώ- το μηχάνημα θα δουλέψει απ' έξω με τσάπα, υπάρχει αρχαιολόγος στο φορτηγό...”.

Το μέλος του Δ.Σ. Αθηνά Κωνσταντάκη συμπλήρωσε: “Υπάρχει μία παλιά φωτογραφία. Ήταν βράχια παλιά εκεί” και συνέχισε ο κ. Καραμανίδης: “Εμείς πρέπει να πάρουμε απόφαση τώρα να προχωρήσουμε και να αρχίσουμε τεχνική περιγραφή, Δ.Σ., εφορεία εναλίων αρχαιοτήτων, αρχαιολογία, λιμενικό, έγκριση περιβαλλοντολογικής μελέτης και έναν χώρο εναπόθεσης που να είναι αποδεκτός περιβαλλοντικά”.

Ο Νίκος Παγγές επισήμανε: “Γνωρίζουμε αν θα επηρεάσει ή όχι αυτό που θα κάνουμε το θαλάσσιο χώρο;” και η απάντηση του κου Καραμανίδη ήταν:“Εμείς πάμε να το φέρουμε στην αρχική του θέση, δεν κάνουμε παρέμβαση. Για να μη μας μπαζωθεί. Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει”.

Ο Αντιπρόεδρος του ΔΛΤ Πρέβεζας Γρηγόρης Κουμπής και ο Ευκλείδης Φονταράς, ο οποίος εκπροσωπεί την αντιπολίτευση ανέφεραν: “Αν εγκριθεί μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων είμαστε σύμφωνοι”.

Η κα Κωνσταντάκη τότε πρότεινε: “Θα μπορούσαν να μεταφερθούν τα υλικά στο Κάστρο του Παντοκράτορα που έχει υποστεί φθορές. Υπάρχει σχετικό έγγραφο από την εφορεία βυζαντινών. Για να προστατεύσουμε το θαλάσσιο μέτωπο”.

Λόγω χρήσης θαλάσσιου μέσου στις εργασίες όμως, το κοστολόγιο θα ήταν μεγαλύτερο, οπότε η σκέψη αυτή εγκαταλείφθηκε.

Από τη συζήτηση ωστόσο φάνηκε ότι οι σύμβουλοι της παράταξης “Ο Δήμος της Καρδιάς μας” Γρηγόρης Κουμπής (ο οποίος είναι Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και προεδρεύει όταν λείπει ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του Ταμείου Νίκος Γεωργάκος) και Νίκος Παγγές πιάστηκαν εξαπίνης για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ η κα Κωνσταντάκη, αλλά και το Λιμεναρχείο (για λόγους υπηρεσιακούς) ήταν ενήμεροι για το περί τίνος πρόκειται.

Οι σύμβουλοι της ίδιας παράταξης, για λόγους ενδοπαρατιαξιακής συγκρότησης, είθισται να έχουν συνεννοηθεί πριν από τις συνεδριάσεις για το πως θα κινούνται. Το αντίθετο προκαλεί κάποια εντύπωση...