Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 14:14

Μοντέλο βιωματικού τουρισμού ως “brand” ετοιμάζει ο Δήμος Πρέβεζας;

Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να ενημερώνει με σαφήνεια και ορθό λόγο ο Δήμος της Πρέβεζας την τοπική κοινωνία για τις συναντήσεις του Δημάρχου Νίκου Γεωργάκου, ωστόσο καμιά φορά η ενημέρωση γίνεται δια της... πλαγίας οδού και μάλιστα από την πλέον έγκυρη “πηγή”, αυτή της Προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου.

Ούτε λίγο ούτε πολύ η κα Γκερέκου αποκάλυψε ότι το στρατηγικό πλάνο του Δήμου Πρέβεζας είναι ο βιωματικός τουρισμός, κάτι που δεν αναφέρθηκε ποτέ στο σχετικό δελτίο Τύπου, που είχε στείλει ο Δήμος Πρέβεζας.

Στο 8th Regional Growth Conference, το Αναπτυξιακό Συνέδριο που συνδιοργάνωσαν η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δ. Ελλάδας στην Πάτρα, κατά τη διάρκεια της ενότητας “ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΜΕΤΑ COVID-19 ΕΠΟΧΗ”, η κα Γκερέκου που ήταν καλεσμένη μέσω τηλεδιάσκεψης ρωτήθηκε από ειδικό συνεργάτη του Δημάρχου (την προηγούμενη ημέρα παραβρέθηκε στο Συνέδριο και ο κ. Γεωργάκος), πως μπορεί η Πρέβεζα να βοηθηθεί για να διαμορφώσει τουριστικό μοντέλο για τον βιωματικό τουρισμό, την ώρα που όπως είπε: Δεν μπορούμε να χειριστούμε το θέμα του τουρισμού στην μετά-covid εποχή. Υπάρχουν φοβίες, ανησυχίες. Εκεί που προσπαθεί ο Δήμος να βγάλει θετικά δημοσιεύματα κατακλυζόμαστε από λάθη”, ζητώντας επίσης εκπαίδευση των επαγγελματιών από τον ΕΟΤ.

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ απάντησε από την πλευρά της:

“Βιωματικός τουρισμός. Πρέβεζα. Είχα την τύχη και την χαρά να συναντήσω το Δήμαρχο Πρέβεζας και εκεί, όπως μου είπατε κι εσείς που εκπροσωπείτε το Δήμο Πρέβεζας. Θέλουμε! Θέλουμε να γίνουμε ένας πράσινος, αειφόρος προορισμός τουριστικός. Θέλουμε να μάθουμε τη μεθοδολογία, τον τρόπο και να συνδεθούμε με εκείνους που μπορούν να μας καθοδηγήσουν.

Είπα ''ναι'' αμέσως από την πρώτη στιγμή. Έχουμε τους ανθρώπους, τα εργαλεία, τη μεθοδολογία. Ο Δήμος Πρέβεζας ήδη από μόνος του έχει θέσει τον εαυτό του να πρωτοπορήσει σε αυτό. Και να αξιοποιήσει όλο το πολιτιστικό βάρος που έχει, τον αγροδιατροφικό του τομέα, το θαλάσσιο, της ενδοχώρας και να δημιουργήσει μία πρωτοπορία και με το marketing μαζί και αν γίνει ένας τοπικός προορισμός εξαιρετικά ενδιαφέρον καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου αν είναι δυνατόν”.

Στο μεταξύ ο Δήμος Πρέβεζας συνεργάζεται τη δεδομένη χρονική στιγμή με την εταιρεία τουριστικού marketing MTC GROUP. Η εταιρεία γνωρίζει για τις προθέσεις αυτές του Δήμου Πρέβεζας;

Έχει φέρει τα ζητήματα ο Δήμαρχος στην Επιτροπή Τουριστικής Προβολής ή την Επιτροπή Διαβούλευσης για τη χάραξη στρατηγικής;