Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 14:07

Δήλωση των αιρετών Κατσανάκη Απόστολου και Κάλλη Θεόδωρου αναφορικά με την πρόσκληση για συμμετοχή στην 20η/11-08-2020 Πράξη του ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας

Οι αιερετοί Κατσανάκης Απόστολος και Κάλλης Θεόδωρος απέστειλαν την παρακάτω δήλωση αναφορικά με την πρόσκληση για συμμετοχή στην 20η/11-08-2020 Πράξη του ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας:

Με την 102027/ΓΔ5/30/7/2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ καλούνται τα υπηρεσιακά συμβούλια να ολοκληρώσουν τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών μέχρι τις 14 Αυγούστου.

Συγκεκριμένα η εγκύκλιος απαιτεί να τοποθετηθούν σε λειτουργικά κενά οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, οι ευρισκόμενοι στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ, οι αποσπασμένοι από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, οι αιτούντες απόσπαση εντός των ΠΥΣΔΕ καθώς και να γίνουν οι πάσης φύσεως συμπληρώσεις ωραρίου.

Πώς είναι δυνατόν με κλειστά σχολεία και με εκπαιδευτικούς να βρίσκονται σε νόμιμη άδεια και χωρίς να μπορούν να συνεδριάσουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων ώστε να διαπιστώσουν και να δηλώσουν τα κενά και πλεονάσματα το Υπουργείο Παιδείας, να ζητά την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών;

Πώς είναι δυνατόν να εξαχθούν τα κενά και πλεονάσματα και να αποσταλούν στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός των τμημάτων όταν είναι γνωστό ότι η ολοκλήρωση των διαδικασιών σχετικά με τις μετεγγραφές των μαθητών, τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και τμήμα, τις επιλογές των κατευθύνσεων, τον χαρακτηρισμό των ολιγομελών τμημάτων πραγματοποιείται το Σεπτέμβριο.

Πώς είναι δυνατόν να καλούνται τα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, χωρίς να γνωρίζουν τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα να συνεδριάσουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν χιλιάδες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών;

Πώς είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η επιβαλλόμενη ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε νόμιμη άδεια προκειμένου να υποβάλουν αιτήσεις για τοποθέτηση;

Λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ δεν θα συμμετάσχουμε στην παραπάνω συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας για τις υπηρεσιακές μεταβολές στα λειτουργικά κενά.