Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020 11:07

Μελέτες που “καρκινοβατούν” χρόνια για την οδική σύνδεση του Ν. Πρέβεζας με τους μεγάλους οδικούς άξονες – Θετικά “μηνύματα” για το Πρέβεζα-Ιόνια Οδός

Η πολιτική κόντρα περιφερειακής αρχής-αντιπολίτευσης που “ξέσπασε” με αφορμή τη διάλυση της σύμβασης για την εκπόνηση της μελέτης «Σύνδεση της Ε.Ο. Ηγουμενίτσας- Πρέβεζας με την Εγνατία Οδό (τμήμα Παραμυθιά- Μεσοπόταμος)», κατέδειξε ένα τεράστιο ζήτημα πολιτικών ευθυνών σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο.

Οι μελέτες για τις συνδέσεις του Ν. Πρέβεζας με τους μεγάλους οδικούς άξονες “καρκινοβατούν” εδώ και πολλά χρόνια, δίχως να φαίνεται “φως στο τούνελ”. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr, για τη μελέτη “Παραμυθιά-Μεσοπόταμος”, μέσα σε χρονικό διάστημα σχεδόν 10 ετών, η Περιφέρεια Ηπείρου ισχυρίζεται ότι έχει υλοποιηθεί μόλις το 30%, ενώ θα πρέπει η χάραξη του δρόμου να είναι διαφορετική για να “τρέξει” καλύτερα το έργο και να φτάσει και στην υλοποίησή του γρηγορότερα. Γι' αυτό έλαβε και την απόφαση αυτή.

Την ίδια στιγμή θετικά είναι τα μηνύματα για την ολοκλήρωση της μελέτης της σύνδεσης του κομματιού Καμπή-Γέφυρα Καλογήρου έως και τον κόμβο Λιμποχωβίτη, που εντάσσεται σε έναν σχεδιασμό (τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό) που επίσης “καρκινοβατεί”. Σύμφωνα με πληροφορίες το επόμενο εξάμηνο το κομμάτι αυτό της μεγάλης μελέτης θα έχει ολοκληρωθεί και θα απομείνει το κομμάτι της σύνδεσης με τη Φραξύλα.

Είναι σίγουρο πάντως πως την τελευταία 10ετία η στρατηγική που ακολουθήθηκε έφερε “λιμνάζοντες μελέτες” για τη σύνδεση του Ν. Πρέβεζας με την Εγνατία και την Ιόνιο Οδό. Ας ελπίσουμε να μην απαιτηθούν άλλα 10 χρόνια μόνο και μόνο για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και μόνο... Γιατί η υλοποίηση των έργων φαντάζει “όνειρο μακρινό”.