Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 30 Μαρτίου 2021 12:01

Στο MyKEPlive εντάχθηκε o Δήμος Πρέβεζας για την εξυπηρέτηση πολιτών με τηλεδιάσκεψη

Στο πρόγραμμα myKEPlive για την εξυπηρέτηση πολιτών μέσω τηλεδιάσκεψης ,οι οποίοι δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εντάχθηκε ο δήμος Πρέβεζας.

Πρόκειται για μια πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματος, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.

Τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr ενώ η υπηρεσία περιλαμβάνει διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ επιλέγοντας μια από τις παρακάτω θεματικές υπηρεσίες:

1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων

2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις

3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία

4. Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας

“Ο δημότης μπορεί πλέον να ζητάει τα πιστοποιητικά του εξ αποστάσεως και να γίνεται η ταυτοπροσωπία μέσω βιντεοκλήσης. Έχει ξεκινήσει εδώ και μια εβδομάδα και η ανταπόκριση είναι πολύ μεγάλη ειδικά από πολίτες εκτός Πρέβεζας” ανέφερε ο δήμαρχος Πρέβεζας στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας.