Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2021 11:38

Απίστευτες εξαγγελίες Γεωργάκου στα “Παραπολιτικά” για το λιμάνι – Κάνει λόγο για δεύτερη Μαρίνα κοντά στο ιστορικό κέντρο...

Η συνήθεια του Δημάρχου Πρέβεζας Νίκου Γεωργάκου άλλα να ισχυρίζεται σε συναντήσεις του με τοπικούς φορείς και άλλα να εξαγγέλλει σε συνεντεύξεις του σε κεντρικά ΜΜΕ και σε συναντήσεις του με Υπουργούς, αποτυπώνεται ακόμη μία φορά σε όσα δήλωσε στα “Παραπολιτικά”.

«Το λιμάνι της Πρέβεζας έχει τεράστια προοπτική. Από τον Απρίλιο έως και τον Νοέμβριο σχεδόν 5.000 ιστιοπλοϊκά σκάφη, τουριστικά και ιδιωτικά περνούν από εδώ για περιήγηση σε Ιόνιο και Αμβρακικό, ενώ η μαρίνα, μία από τις πιο σύγχρονες που έχει η χώρα, εξυπηρετεί περίπου 165 σκάφη. Στόχος είναι να γίνει μια δεύτερη μαρίνα κοντά στο ιστορικό κέντρο της πόλης και να αυξηθούν οι θέσεις των σκαφών».

Ούτε λίγο ούτε πολύ ο κ. Γεωργάκος ανέφερε πως στόχος του Δήμου είναι να φτιάξει και δεύτερη Μαρίνα στο παραλιακό μέτωπο της πόλης (δεν υπάρχει άλλο σημείο πλησιέστερα στο ιστορικό κέντρο...).

Εννοεί ότι ο Δήμος θα ανταγωνιστεί την υφιστάμενη Μαρίνα;

Θα υπάρξει άλλος ιδιώτης που θα αναλάβει τη νέα Μαρίνα ή θα είναι δημοτική;

Μήπως ο Δήμαρχος και Πρόεδρος του ΔΛΤ Πρέβεζας εννοεί τις προβλήτες που θα ξεφυτρώσουν σε Βαθύ και παραλία ως... Μαρίνα;

Όλα αυτά θα απαντηθούν εν ευθέτω χρόνο...

Αναφέρει επίσης τα εξής:

«Οταν πριν από δύο χρόνια ανέλαβα τη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου με την έναρξη της νέας Δημοτικής Αρχής, ήταν τέσσερις, πέντε εταιρείες που αναζητούσαν χώρο για τα ιστιοπλοϊκά τους. Φέτος, δεχόμαστε αιτήματα από δεκαέξι εταιρείες!.

Ένα άλλο στοιχείο που επικαιροποιείται αυτό το διάστημα είναι η μελέτη για υδατοδρόμιο καθώς θέλουμε η Πρέβεζα να ενταχθεί ως σταθμός υδροπλάνων στο δίκτυο με τα Ιόνια νησιά».

Θυμίζουμε, ότι για τη συγκεκριμένη ανάθεση του Δημάρχου υπήρξαν σοβαρές καταγγελίες από εταιρείες (δείτε ΕΔΩ).

Παράλληλα αναφέρει στη συνέντευξή του ο Νίκος Γεωργάκος:

«Θα έλεγα πως αποτελεί ένα γενικότερο στοίχημα της περιοχής καθώς πρόκειται για ένα φυσικό και ασφαλές λιμάνι αλλά και επειδή η κρουαζιέρα μπορεί να συμβάλλει στην τοπική οικονομία και την αύξηση επισκεψιμότητας στους πολιτιστικούς χώρους. Είμαστε σε έναν τόπο που έχει να αναδείξει μνημεία τεράστιας πολιτιστικής και ιστορικής σημασίας σε συνδυασμό με τη φυσική ομορφιά των παραλιών αλλά και της τοπικής αγοράς στην γραφική πόλη.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν αναμένουμε να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό το ποσοστό επισκεπτών υψηλού εισοδήματος καθώς επίσης και του επισκέπτη με υψηλό μορφωτικό επίπεδο. Ομως σε καμία περίπτωση, δεν θα αφήσουμε η συνολική ανάπτυξη της περιοχής να αλλοιώσει το προφίλ της Πρέβεζας. Θέλουμε να ανοίξουμε την κρουαζιέρα και ευελπιστούμε να το πετύχουμε το 2022. Όμως θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια».

Υποστηρίζει επίσης ότι το τελικό σχέδιο της τροποποίησης του Master Plan θα κατατεθεί τον Σεπτέμβριο. Ο κ. Γεωργάκος όμως ξεχνά ότι έχει δεσμευτεί πως θα υπάρξει και δια ζώσης παρουσίαση και διαβούλευση επί των προτάσεων για το σχέδιο.

Την ίδια στιγμή προμοτάρει την κρουαζιέρα, σε μία συζήτηση που πρέπει να γίνει για το αναπτυξιακό μέλλον της Πρέβεζας, αλλά με βάση σχεδιασμό, δεδομένα και ολιστική αντίληψη και όχι πρόχειρα και επειδή το σκέφτηκε ένας Δήμαρχος...

Για το εμπορικό λιμάνι πάλι ο κ. Γεωργάκος απλώς είπε ότι φιλοξενεί περίπου 25 πλοία τη χρονιά. Προφανώς τόση είναι και η βαρύτητα που δίνει στον εμπορικό λιμένα...