Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2022 09:02

Σε αίθουσες-ψυγεία διεξάγονται τα μαθήματα σε σχολικές μονάδες του Νομού Πρέβεζας

Δέκτης καταγγελιών και έντονων διαμαρτυριών από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς έχει γίνει το atpreveza.gr, σχετικά με τις συνθήκες που διεξάγονται τα μαθήματα σε σχολικές μονάδες του Νομού Πρέβεζας.

Το ζήτημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι τα μαθήματα διεξάγονται σε χαμηλές θερμοκρασίες, με το ψύχος να είναι αφόρητο πολλές φορές για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Θέρμανση υπάρχει (όχι όμως καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ δεν υπάρχει έκτακτη επιχορήγηση στα σχολεία για αγορά πετρελαίου), παρ' όλα αυτά λόγω των πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, το μάθημα γίνεται με ανοικτά παράθυρα και πόρτες κάτι που ουσιαστικά ακυρώνει την όποια θέρμανση, ενώ στα διαλείμματα πρέπει οι μαθητές να είναι όλοι έξω στο κρύο.

Παρατηρείται δε η εικόνα να γίνεται μάθημα με κασκόλ, σκούφους, γάντια και μπουφάν, γεγονός που παραπέμπει σε παλιές δεκαετίες σε σχολεία στην ελληνική επαρχία.

Το atpreveza.gr επικοινώνησε τόσο με τον Πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Πρέβεζας Μαθιό Φιλιππούση, όσο και με τον Πρόεδρο της ΕΛΜΕ Πρέβεζας Παναγιώτη Λελοβίτη, οι οποίοι επιβεβαίωσαν τα παραπάνω και υποστήριξαν ότι η κατάσταση από τη Δευτέρα είναι προβληματική (κάτι που μάλλον θα επαναληφθεί σήμερα και αύριο) και πως το μάθημα σε συνθήκες ψύχους κάνει ανυπόφορη την κατάσταση, με αρκετούς γονείς -ιδιαίτερα σε πιο μικρές ηλικίες- να μη στέλνουν τα παιδιά τους στα σχολεία. Επισήμαναν ακόμη ότι η αργία μαθημάτων ισχύει μόνο σε περιοχές πληγείσες.

Ο κ. Λελοβίτης κατέθεσε επίσης μία πρόταση προς τις εκπαιδευτικές αρχές σχετικά με το ωράριο μαθημάτων, ώστε να ξεκινήσουν τα μαθήματα πιο αργά στις 10, που η θερμοκρασία ανεβαίνει ελαφρώς, ωστόσο δεν υπήρξε θετική ανταπόκριση.

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με το meteo.gr, η θερμοκρασία π.χ. στην πόλη της Πρέβεζας την Τετάρτη στις 8.00π.μ. θα είναι από -2 έως -6 βαθμούς Κελσίου.

Εκπαιδευτικοί και γονείς είχαν αναφερθεί εκτενώς (δείτε ΕΔΩ), σε μία σειρά προβλημάτων και στον τρόπο με τον οποίο το Υπουργείο αντιμετωπίζει τη δημόσια εκπαίδευση.