Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2022 11:12

Πόρους 3,5 εκατομ. ευρώ διεκδικεί από το Ταμείο Ανάκαμψης ο Δήμος Πάργας για τη δημιουργία πεζοδρομίων

Αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης μέσα από το έργο “Sub 2 – 16631_Πρόγραμμα βελτίωσης οδικής ασφάλειας», υπέβαλε ο Δήμος Πάργας με τίτλο πράξης «Δημιουργία πεζοδρομίων στον Δήμο Πάργας» και συνολικό προϋπολογισμό 3.309.652,58 ευρώ με τον Φ.Π.Α.

Η πράξη περιλαμβάνει τα παρακάτω υποέργα:

 

Υποέργο 1: Δημιουργία πεζοδρομίων στον Δήμο Πάργας Προϋπολογισμού 2.243.252,58 ευρώ με τον Φ.Π.Α. Αφορά την κατασκευή πεζοδρομίων στον Δήμο Πάργας στις παρακάτω θέσεις: 1. Στον αστικό ιστό της πόλης Καναλακίου σε μήκος 3.125,0 μέτρων και 4.120,0 τ.μ. 2. Στην Τ.Κ. Μουζακαίικων σε μήκος 890,0 μέτρων και 1.335,0 τ.μ. 3. Στην είσοδο της πόλης Καναλακίου (θέση Μοναστήρι) σε μήκος 1.550,0 μέτρων και 2.320,0 τ.μ. 4. Στην Τ.Κ. Βουβοποτάμου σε μήκος 905,0 μέτρων και 1.375,0 τ.μ. 5. Στην Τ.Κ. Αγίας Κυριακής σε μήκος 1.025,0 μέτρων και 3.390,0 τ.μ. 6. Στον αστικό ιστό της πόλης της Πάργας σε μήκος 1.850,0 μέτρων και 3.710,0 τ.μ. Πρόκειται για την κατασκευή πεζοδρομίων συνολικού μήκους 9.340,0 μέτρων και 16.245,0 τ.μ. σε θέσεις του Δήμου Πάργας με μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας λόγω της μεγάλης κίνησης πεζών και οχημάτων.

 

Υποέργο 2: «Προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων αυτόνομων φωτιστικών και ελέγχου κυκλοφορίας». Προϋπολογισμού 1.066.400,00 ευρώ με τον Φ.Π.Α. Αφορά τον απαραίτητο οδοφωτισμό και έξυπνων συστημάτων ασφάλειας και διαχείρισης της κυκλοφορίας (έξυπνος οδοφωτισμός σε κόμβους, σε σημεία μειωμένης ορατότητας και σημείων υψηλού συγχρωτισμού κοινού). Πιο συγκεκριμένα Το Υποέργο 2 περιλαμβάνει τρείς επιμέρους δράσεις: α. Την προμήθεια και εγκατάσταση ενεργειακά αυτόνομων φωτιστικών, τεχνολογίας LED, τα οποία θα τοποθετηθούν σε τμήματα του οδικού δικτύου τα οποία βρίσκονται εντός αστικού ιστού και εκτός του αστικού ιστού όπου δεν υπάρχει δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα και μειωμένη οδική ασφάλεια, 3 κυρίως τις νυχτερινές ώρες. β. Την προμήθεια και εγκατάσταση συστημάτων καταγραφής και ελέγχου της κυκλοφορίας, τα οποία θα τοποθετηθούν σε τμήματα του οδικού δικτύου τα οποία βρίσκονται εκτός του αστικού ιστού και παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα και μειωμένη οδική ασφάλεια. γ. Την προμήθεια και εγκατάσταση ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου, για την παρακολούθηση των συσκευών που εγκαθίστανται σήμερα αλλά και για άλλες επεκτάσεις που μπορεί να υπάρξουν στο μέλλον, του συστήματος οδοφωτισμού ή στην εγκατάσταση, και άλλων «ευφυών λύσεων» (smart solutions) όπως ο έλεγχος της ποιότητας του οδοστρώματος, ο εντοπισμός πλημμυρικών φαινομένων κ.λπ.