Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 04 Οκτωβρίου 2022 12:39

“Μπάχαλο” στη διαχείριση του ΔΛΤ Πρέβεζας μαρτυρά η αντιμετώπιση του θέματος του οικίσκου της Μαρίνας

Όπως είχαμε αναφέρει στο ρεπορτάζ του atpreveza.gr για τη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας στις 26 Μαΐου (δείτε ΕΔΩ), έχει προκύψει ένα ζήτημα με τις οφειλές της εταιρείας που διαχειρίζεται τον Τουριστικό Λιμένα Πρέβεζας για τον οικίσκο ρεύματος, που είναι τοποθετημένος σε στεγασμένο χώρο που νοικιάζει η εταιρεία στο δημοτικό parking (κεντρική φωτογραφία του άρθρου). Ένα ζήτημα όμως που φανερώνει το “μπάχαλο” στη διαχείριση του θέματος από πλευράς της διοίκησης του Φορέα, που αντιμετωπίζει με λογικές “στο πόδι” τέτοιες καταστάσεις και με προχειρότητα τα δημοσιονομικά θέματα του Δήμου. Κι αυτό γιατί δημιουργούνται ανεξήγητες εκκρεμότητες.

Πρώτα απ' όλα η Μαρίνα Πρέβεζας έχει αιτηθεί τη διετή παράταση της σύμβασης, σύμφωνα με το άρθρο 71 του Ν. 4875/2021 (σ.σ. και τη δικαιούται), εφόσον όμως, όπως ειπώθηκε και στη συνεδρίαση του ΔΛΤ, δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές. Αν υπάρχουν οφειλές η παράταση πως θα δοθεί; (σ.σ. αν φυσικά ισχύει η επισήμανση που έγινε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας).

Η σύμβαση μίσθωσης για τον οικίσκο του ρεύματος μεταξύ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας και της εταιρείας της Μαρίνας έχει λήξει από το 2021 (δείτε ΕΔΩ τη σχετική απόφαση του 2018). Πλησιάζουμε στο 2023 και σύμφωνα με πληροφορίες του atpreveza.gr νέα σύμβαση δεν έχει υπογραφεί.

Τα πολιτικά ερωτήματα που τίθενται προς της διοίκηση του Ταμείου είναι εύλογα:

Για ποιο λόγο η διοίκηση του Ταμείου το έχει αποφύγει;

Στο μεσοδιάστημα το ενοίκιο θα πρέπει να καταβληθεί ή όχι, αφού δεν υπάρχει σύμβαση;

Στη σύμβαση υπάρχει ο όρος: “Η μη εμπρόθεσμη καταβολή δύο (2) τριμηνιαίων μισθωμάτων από την εταιρεία «Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας Α.Ε.» παρέχει το δικαίωμα στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας να καταγγείλει την παρούσα μίσθωση και να ζητήσει από την εταιρεία «Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας Α.Ε.» την απόδοση της χρήσης του μίσθιου κατά την διαδικασία των άρθρων 647 εως 662 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας”.

Η διοίκηση του Ταμείου έχει πρόθεση να διώξει από το χώρο την εταιρεία; Είχε πρόθεση να καταγγείλει τη σύμβαση; Και αν έχει είναι δυνατόν μία επένδυση όπως ο Τουριστικός Λιμένας να λειτουργήσει χωρίς ρεύμα ή να περιφέρει εδώ κι εκεί την εγκατάσταση;

Σύμφωνα με πληροφορίες του atpreveza.gr, η εταιρεία έχει επικοινωνήσει με το ΔΛΤ Πρέβεζας και για να υπογραφεί νέα σύμβαση και να γίνει αναδιαπραγμάτευση για το ύψος του μίσθιου, το οποίο εξ΄ αρχής θεωρούσε υπερβολικό (ήταν άποψη που διατυπώθηκε και στις συνεδριάσεις του φορέα το 2018).

Στον αντίποδα η διοίκηση του Ταμείου προσανατολίζεται να στείλει τις οφειλές στη ΔΟΥ Πρέβεζας.

Θυμίζουμε ότι το 2019 η τότε διοίκηση του ΔΛΤ με πρόεδρο τον Θοδωρή Κατσαούνο είχε στείλει στη νομική υπηρεσία τα σχετικά έγγραφα (δείτε ΕΔΩ) για την υπόθεση.

Το γιατί πέρασαν 3 χρόνια από όταν ανέλαβε καθήκοντα η νυν διοίκηση και δεν διευθέτησε το θέμα πραγματικά αποτελεί απορίας άξιο...