Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2023 11:27

Οι προφορικές εντολές του Ν. Γεωργάκου για τις αγωγές άνω των 110.000 ευρώ συζητήθηκαν στην οικονομική επιτροπή του Δ. Πρέβεζας

Τη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Πρέβεζας την Πέμπτη απασχόλησαν οι δύο αγωγές δύο εργολάβων αντιστοίχως (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ το ρεπορτάζ του atpreveza.gr) για εργασίες στην Κυανή Ακτή και το δημοτικό σχολείου του Καναλίου, που ξεπερνούν αθροιστικά τις 110.000 ευρώ. Και στις δύο περιπτώσεις υπήρχαν προφορικές εντολές του Δημάρχου Πρέβεζας Νίκου Γεωργάκου. Το θέμα μάλιστα είχε απασχολήσει και τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας στην τελευταία συνεδρίαση, με τον επικεφαλής της “Ανάπτυξης Τώρα” Γιώργο Νίτσα να ζητά αναλυτικά στοιχεία για τις εργασίες.

Αναφορικά με την αγωγή των 75.000 ευρώ, ο κ. Γεωργάκος είπε ότι η εντολή για τις εργασίες δόθηκε, καθώς υπήρχαν έκτακτα καιρικά φαινόμενα και καταστροφές στην Κυανή Ακτή, ενώ τόνισε πως σύμφωνα με την αυτοψία των υπηρεσιών του Δήμου, το κόστος των εργασιών είναι 39.000 ευρώ+ΦΠΑ και όχι 75.000 ευρώ που ζητά ο εργολάβος.

Στην περίπτωση του προαύλιου χώρου στο νέο δημοτικό σχολείο στο Κανάλι, ο Δήμαρχος Πρέβεζας παραδέχθηκε πως ο ίδιος έδωσε την εντολή, επειδή η μελέτη της Περιφέρειας Ηπείρου δεν είχε άλλα λεφτά να διαθέσει για τις συγκεκριμένες εργασίες (ράμπες ΑΜΕΑ, περιβάλλον, περίφραξη, κ.α.).

Τόνισε ότι ο Δήμος έδωσε χρήματα για την ηλεκτρική εγκατάσταση και θα δώσει και για το βόθρο που θα κατασκευαστεί, καθώς στο σημείο δεν υπάρχει σύνδεση με τον βιολογικό καθαρισμό, ενώ θα πρέπει να προβλεφθεί και η συντήρηση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης.

Τελικώς, ψηφίστηκε αναβολή του θέματος μέχρι να υπάρξει αναλυτική τεχνική έκθεση, η αναλυτική αλληλογραφία με την Περιφέρεια και επιμέτρηση εργασιών, ώστε να μπορέσει να έχει υπερασπιστική γραμμή ο Δήμος.

Την οικονομική επιτροπή απασχόλησε ακόμη μία αγωγή για ένα ποσό της τάξεως των 3.000 ευρώ, για εταιρεία που παρείχε υπηρεσίες εστίασης σε μουσική εκδήλωση. Ο επαγγελματίας δεν μπόρεσε να πληρωθεί, ενώ εκτέλεσε την υπηρεσία, επειδή υπήρχε ασυμφωνία ημερομηνιών σε έγγραφα, ενώ κατά τη διαδικασία ελέγχου της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου διαπιστώθηκε ότι, μεταξύ πρόσκλησης και απόφασης ανάθεσης δεν έχουν παρέλθει οι 5 ημέρες όπως ορίζει η νομοθεσία.

Μάλιστα ο κ. Γεωργάκος είπε ότι με τις διαδικασίες εσωτερικού ελεγκτή τέτοια φαινόμενα από υπαλλήλους θα αναδεικνύονται και θα εκλείψουν.