Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 21 Μαϊος 2018 12:26

Επιβεβαίωση του atpreveza.gr για το “εργαλείο” που θα χρησιμοποιήσει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη σύνδεση της Πρέβεζας...

Στις 11 Μαΐου το atpreveza.gr (δείτε ΕΔΩ) σας είχε μεταφέρει αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τις προθέσεις του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αναφορικά με την ολοκλήρωση της κατασκευής των οδικών αξόνων, που αφορά και τη σύνδεση της Ιόνιας με την πόλη της Πρέβεζας και το έργο Καμπή-Γέφυρα Καλογήρου.

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα “Νέα Σελίδα”, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, επιβεβαιώνει τα όσα περιγράφαμε στο ρεπορτάζ, για το “εργαλείο” που θα χρησιμοποιήσει για να ολοκληρωθούν οι οδικοί άξονες.

 

ΕΡ. Τι σημαίνει «διόδια με ρήτρα ανάπτυξης»; Έχετε ζητήσει προτάσεις μέχρι τον Ιούνιο, για να αλλάξετε το σύστημα αμέσως μετά;

 

ΑΠ. Δεν ξέρω αν ο όρος είναι ο πλέον δόκιμος. Ξέρω, όμως, ότι το ύψος των διοδίων που προβλέφθηκε στις συμβάσεις της Νέας Δημοκρατίας δεν έλαβε υπόψη του την κοινωνία και τις οικονομικές δυνατότητες των πολιτών.

Γνωρίζω ότι ο σχεδιασμός των έργων ήταν ελλιπέστατος. Γνωρίζω επίσης -ο γνωρίζουν όλοι και το επισημαίνει και η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου- ότι με την αναθεώρηση των συμβάσεων από την κυβέρνηση Σαμαρά αφαιρέθηκε μεγάλο τμήμα των αυτοκινητόδρομων που είχε ενταχθεί στις αρχικές συμβάσεις.

Αποτέλεσμα: μεγάλα τμήματα του εθνικού δικτύου δεν κατασκευάστηκαν, μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας δε συνδέονται, η αντιπλημμυρική προστασία είναι ελλιπής και το παράπλευρο ή εναλλακτικό δίκτυο σε κακό χάλι και μη συνεχές. Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει η σύνδεση της Ιόνιας οδού με την Αλβανία, η σύνδεση της Πρέβεζας και του Αγρινίου, η σύνδεση της Πάτρας με την Καλαμάτα, το πρώτο και το τελευταίο τμήμα του Ε65, η σύνδεση του Αντίρριου με την Ναύπακτο, η σύνδεση της Ραφήνας και του Λαυρίου και πολλά άλλα. Επιχειρούμε, λοιπόν, τη λειτουργική και περιβαλλοντική ολοκλήρωση των οδικών αξόνων και ταυτόχρονα τη μείωση των διοδίων. Δεν είναι ένα εύκολο εγχείρημα.