Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2019 14:28

“Χτίζουν” στρατηγική οι υποψήφιοι βουλευτές της ΝΔ – Το “αβαντάζ” Κυριάκη – Πως κινούνται προεκλογικά...

Οι βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου πλησιάζουν και οι υποψήφιοι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στο Ν. Πρέβεζας, έχουν ξεκινήσει δυναμικά να “χτίζουν” τη στρατηγική τους σε όλα τα “μέτωπα”.

Ο νυν βουλευτής και εκ νέου υποψήφιος Στέργιος Γιαννάκης έχει επιλέξει περιοδείες σε χωριά και κωμοπόλεις του Ν. Πρέβεζας και “δουλειά” μέσω τηλεφώνων...

Ο Σπύρος Κυριάκης, όπως έχουμε αναφέρει και σε παλαιότερο ρεπορτάζ μας, έχει “εργαλειοποιήσει” (δείτε ΕΔΩ) τη στενή σχέση που έχει τόσο με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη, όσο και με το Λευτέρη Αυγενάκη, τον γραμματέα του κόμματος. Δημοσιεύματα μάλιστα του αθηναϊκού Τύπου (δείτε ΕΔΩ), ξεκαθαρίζουν πως στο Ν. Πρέβεζας αποτελεί την προσωπική επιλογή του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Επίσης όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr, ο υποψήφιος “γαλάζιος” βουλευτής, έχει ήδη κάνει ραντεβού εδώ και καιρό -χωρίς να έχει δει κάτι το φως της δημοσιότητας- και έχει ενημερωθεί από αρμόδιους φορείς για όλα τα μείζονα ζητήματα της Πρέβεζας και ολόκληρου του Νομού, ώστε να χρησιμοποιήσει προεκλογικά τη γνώση αυτή και να έχει πολιτικά αποτελέσματα.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο κ. Κυριάκης επιχειρεί να “πατήσει” στην προεκλογική στρατηγική του Κυριάκου Μητσοτάκη στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ. Τότε που με μία “έξυπνη” και “στοχευμένη” καμπάνια μοντέρνου και παραδοσιακού, ο κ. Μητσοτάκης αναδείχθηκε σε αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, αφήνοντας πίσω του στην “κούρσα” τους υπόλοιπους.

Συνδυάζει ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ, τη δυναμική χρήση των social media και την επαφή με τον κόσμο σε όλα τα χωριά του Ν. Πρέβεζας, χωρίς βέβαια να επισκέπτεται και παραγωγικές δυνάμεις του τόπου και επενδύσεις, όπως για παράδειγμα η Foppen.

64672978 10155929264952282 4697884328430927872 n

Οι δύο γυναίκες του ψηφοδελτίου η Σέβη Κονταξή και η Δήμητρα Ραβανού, διαλέγουν επίσης μοντέρνες μεθόδους για να απευθυνθούν στους πολίτες, όπως τα social media και ενδεχομένως και κάποιες ημερίδες, συναντήσεις κ.α.