Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020 15:05

Εν μέσω πανδημίας “πέφτουν πακέτα” για την "ενίσχυση" του τουρισμού της Πρέβεζας...

Οι δαπάνες για την τουριστική προβολή του Δήμου Πρέβεζας έχουν δημιουργήσει αντιδράσεις και καταγγελίες καθολικά από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο Δήμο Πρέβεζας, όσο και από φορείς, όπως π.χ. η Ένωση Ξενοδόχων Πρέβεζας. Έχουν καταγγείλει ότι η δημοτική αρχή έχει μετατρέψει σε “κομπάρσο” την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και δεν έχουν και άδικο...

Αυτή τη φορά ο Δήμαρχος Πρέβεζας υπέγραψε την απευθείας ανάθεση 1.736 ευρώ σε εταιρεία τουριστικών media των Αθηνών, για τη συμμετοχή στο 2ο Εργαστήριο Ελληνικού Εναλλακτικού Τουρισμού και Γαστρονομίας (προηγήθηκαν αποφάσεις των επιτροπών).

Όλος... τυχαίως είχε κάνει και παλαιότερα ανάθεση για προβολή στη συγκεκριμένη εταιρεία (δείτε ΕΔΩ παλαιότερο ρεπορτάζ).

Όλως τυχαίως είχε φιλοξενήσει η εταιρεία στον ιστότοπό της και συνέντευξη του Δημάρχου τον Αύγουστο, για το πόσο ωραία και καλά τα έχει καταφέρει...

Εν μέσω πανδημίας “πέφτουν πακέτα” για την "ενίσχυση" (έχει καταντήσει ανέκδοτο) του τουρισμού της Πρέβεζας...