Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2021 11:01

Στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια δεν υπάρχει πουθενά Ιωάννινα-Κακαβιά - Το “στοίχημα” Καχριμάνη...

Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Οδική Ασφάλεια παρουσιάστηκε στις 3 Φεβρουαρίου 2020, σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Η παρουσίαση έγινε στο Μουσείο Αυτοκινήτου και σε αυτό το μακρόπνοο σχέδιο δεν υπήρξε ούτε μία αναφορά έστω και στη μικρή πιθανότητα να ολοκληρωθεί το Ιωάννινα-Κακαβιά και να αποτελέσει μέρος του συγκεκριμένου σχεδιασμού.

Μοναδική αναφορά έγινε στον Ε-65 που αφορά την Ήπειρο, δηλαδή στη σύνδεση Ηπείρου-Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας μέσω της Εγνατίας Οδού.

boak

Η υλοποίηση της σύνδεσης Ιωάννινα-Κακαβιά αποτελεί προσωπικό πολιτικό “στοίχημα” του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρου Καχριμάνη, ωστόσο -κακά τα ψέματα- είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα.

Πρόσφατα, ο Περιφερειάρχης στη συνάντηση που είχε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη του επανέλαβε ότι η Ε.Ε. είναι ιδιαίτερα δύσκολη σε εγκρίσεις για έργα υποδομών, ωστόσο ο ίδιος θα επιμείνει μέχρι τέλος για την ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης και ζήτησε να συνεχιστούν οι διαδικασίες ωρίμανσης του έργου.

Έχουμε επισημάνει πολλές φορές μέσω του atpreveza.gr, ότι η ΕΕ είναι ξεκάθαρη για τη συγκεκριμένη σύνδεση και άλλες παρόμοιες, αφού στη σχετική έκθεσή της αναφέρει: “... όπου οι συνδέσεις αυτές είναι οικονομικά δικαιολογημένες και βιώσιμες”.

Μπορεί η ηγεσία της Περιφέρειας Ηπείρου να το αποδείξει. Ωφελεί η συγκεκριμένη σύνδεση συνολικά την ανάπτυξη της Ηπείρου;

Αν ο κ. Καχριμάνης τα καταφέρει, τότε θα έχει κερδίσει ένα πολύ μεγάλο προσωπικό “στοίχημα”. Αν “όχι” είναι δεδομένο πως θα δεχθεί και την ανάλογη κριτική...