Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2022 11:33

Ερωτήματα της Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Πάργας αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης για τις πρώην κατασκηνώσεις στη Λούτσα

Μια σειρά αιτημάτων/ερωτημάτων προς το δήμαρχο Πάργας, τον Πρόεδρο και τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής θέτει ο δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Δήμου Πάργας Πέτρος Δέσκας.

Ο κ. Δέσκας αναφέρει:

Ως Λαϊκή Συσπείρωση Δήμου Πάργας θα θέλαμε , αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης , που πραγματοποιήθηκε στις 11 Μαρτίου 2022 , μεταξύ Δήμου Πάργας και της πλειοδότριας εταιρίας Black Delta Entertainment Services SA για την αξιοποίηση της έκτασης των πρώην κατασκηνώσεων στη Λούτσα , να καταθέσουμε τα εξής αιτήματα-ερωτήματα:

1.Θέλουμε να μας δοθεί αντίγραφο του υπογραφέντος μισθωτηρίου.

2.Γιατί έγινε αλλαγή του δικηγόρου του Δήμου από την έτερη δικηγόρο του Δήμου; Για τον λόγο αυτό καλό θα ήταν στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο να καλεστούν και να παραστούν και οι δυο νομικοί του Δήμου , για να δοθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις.

3.Γιατί έγινε αλλαγή συμβολαιογράφου , και μάλιστα την τελευταία στιγμή , δηλαδή την ίδια μέρα που υπογράφηκε η σύμβαση;

4.Η αρχική συμβολαιογράφος σε επιστολή της στην Οικονομική Επιτροπή (9-3-2022) κάνει λόγο ότι ήταν καθόλα έτοιμη για την υπογραφή της σύμβασης και ότι τα όσα λέχθηκαν πως η ιδία ευθυνόταν για την καθυστέρηση της υπογραφής του μισθωτηρίου συμβολαίου δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Επίσης στην εν λόγω επιστολή κάνει λόγο πως η νομικός του Δήμου της έστειλε επεξήγηση δυο όρων του μισθωτηρίου , σύμφωνα με τα οριζόμενα στον νόμο και πως επίσης η πλειοδότρια εταιρεία έστειλε αίτημα για την προσθήκη όρου μη προβλεπόμενου στη διακήρυξη και κατ΄ επέκταση στο ήδη συνταχθέν μισθωτήριο συμβόλαιο , από την ίδια και σύμφωνα με την διακήρυξη του Δήμου.

Ποιες είναι οι επεξηγήσεις που της έστειλε η νομικός του Δήμου και ποιός ο μη προβλεπόμενος όρος – αίτημα που της έστειλε η εταιρία ;

5. Είχαν προταθεί , πέρα από τις αναφερόμενες από την συμβολαιογράφο στην επιστολή της , και άλλες αλλαγές ή προτάσεις και σχέδια από φορείς του Δήμου (Δήμαρχο , Νομική Υπηρεσία , Οικονομική Επιτροπή κλπ) και αν ναι, ποιες ήταν αυτές ;

6.Επίσης έγιναν προτάσεις και σχέδια μισθωτηρίου από την πλευρά του ενοικιαστή προς τους δικηγόρους του Δήμου και τους συμβολαιογράφους και αν ναι , ποιες ήταν αυτές;

Περιμένουμε άμεσα και τεκμηριωμένα τις απαντήσεις σας.