Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Σάββατο, 26 Μαϊος 2012 15:30

Πρόγραμμα βιωματικής μάθησης στο 7ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πρέβεζας

Στις 23 και τις 24 Μαΐου στο 7ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο της Πρέβεζας, πραγματοποιήθηκε πρόγραμμα βιωματικής μάθησης στα Γερμανικά. Πρόκειται για έναν εναλλακτικό τρόπο διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας με (προσωπική) ενεργό συμμετοχή των μαθητών. Οι εξειδικευμένοι καθηγητές, κ Ερρίκος Καρανικόλας και κα. Αλεξάνδρα Μάγου από το Γερμανικό Ινστιτούτο Γκαίτε, φιλοξενήθηκαν στα συγκεκριμένα σχολεία της πόλης, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές που έχουν επιλέξει τη γερμανική ως δεύτερη ξένη γλώσσα, να βιώσουν ένα νέο τρόπο διδασκαλίας που στόχο έχει την μετάδοση γνώσεων με άμεση και ενεργό συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες.

Η κ. Μαρία Αλεξάκη, διευθύντρια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Πρέβεζας, σχολίασε αναφορικά με το πρόγραμμα βιωματικής μάθησης και την επίσκεψη των εξειδικευμένων καθηγητών: «Τέτοιου είδους δραστηριότητες προωθούν την συνεργατικότητα και ενισχύουν την επικοινωνία αλλά και το σεβασμό ανάμεσα στους μαθητές», ενώ η διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πρέβεζας κα. Χρυσαυγή Μίχου πρόσθεσε: «Το μάθημα έγινε πολύ ευχάριστο και διασκεδαστικό».

Εκτός από το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό όφελος για τους μαθητές, η όλη διαδικασία ήταν για τα παιδιά μια ευχάριστη και πρωτόγνωρη εμπειρία.

Η κ. Ιωάννα Δούκα καθηγήτρια γερμανικών του 4ου Γυμνασίου Πρέβεζας και υπεύθυνη του προγράμματος «Βιωματική Μάθηση για μαθητές δημοτικού», ανέφερε με τη σειρά της για την πρακτική εφαρμογή του προγράμματος και τα οφέλη του για τη μαθησιακή διαδικασία:

«Οι μαθητές εκτός από την εξάσκηση της γερμανικής γλώσσας και την απόκτηση γνώσεων , συμμετέχοντας ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος, καλλιέργησαν δεξιότητες ενσυναίσθησης σχετικά με το πώς είναι να μαθαίνουν μέσα από τις εμπειρίες τους.

Ο ενεργός αυτός ρόλος, δεν μπορεί να δοθεί στα παιδιά μέσα από την παραδοσιακή διδασκαλία του μαθήματος και η βιωματική μάθηση είναι αποδεδειγμένα πιο αποτελεσματική από την κλασσική διδασκαλία του μαθήματος».

Τα παιδιά έδειξαν μεγάλη ανταπόκριση και φάνηκε να χάρηκαν αυτή την εναλλακτική διαδικασία μαθήματος, έξω από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας.

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Έκθεση εικόνων