Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013 16:28

Αναρτήθηκαν στα Λύκεια της Πρέβεζας οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών

Αναρτήθηκαν στη 1μ.μ. σε όλα τα Λύκεια του Νομού Πρέβεζας οι βαθμολογίες των μαθητών που διαγωνίστηκαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

Οπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ-Β' θα μπορούν, μετά τις 13:00 το μεσημέρι, να βρίσκουν τη βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα results.minedu.gov.gr, πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.

Οι βαθμοί των πανελλαδικών εξετάσεων των ΕΠΑΛ-Α' θα ανακοινωθούν στα μέσα της επόμενης εβδομάδας, ενώ οι βαθμοί των ειδικών μαθημάτων θα ανακοινωθούν περί τις αρχές Ιουλίου.

Οι φετινοί αριστούχοι στο Νομό Πρέβεζας, σε σχέση με πέρυσι είναι λιγότεροι ενώ αυξήθηκαν οι βαθμολογίες κάτω από τη βάση κυρίως στα Μαθηματικά και τη Φυσική, όπου κατά γενική ομολογία περιελάμβαναν και τα δυσκολότερα θέματα.

Ο διευθυντής του 1ου Λυκείου Πρέβεζας κ. Μπατίλας με δηλώσεις του στον Τοπικό Τύπο, ανέφερε: «Η Θεωρητική Κατεύθυνση δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα βάσει των βαθμολογιών καθώς και τα θέματα των πανελληνίων δεν ήταν ιδιαίτερης δυσκολίας. Τα προβλήματα παρατηρήθηκαν στη Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση. Στα Μαθηματικά γενικής παιδείας και τη Φυσική γενικής παιδείας, αλλά και τα Μαθηματικά κατεύθυνσης, τα θέματα ήταν ιδιαίτερα δύσκολα. Ως μαθηματικός θα σημειώσω πως τα θέματα δεν ήταν βατά και ειδικά το ένα ερώτημα των Μαθηματικών που δυσκόλεψε τους μαθητές σε ολόκληρη τη χώρα, ήταν απαράδεκτο».

Η Διευθύντρια του 2ου ΓΕΛ Πρέβεζας, κα Παπαμιχαήλ, σε δηλώσεις της προς τον τοπικό Τύπο, επισήμανε πως υπήρχε μία διαβάθμιση προς τις επιδόσεις των μαθητών. «Η Θεωρητική Κατεύθυνση πήγε καλύτερα, ενώ η Θετική Κατεύθυνση σημείωσε μεγάλη πτώση στις βαθμολογίες των Μαθηματικών και της Φυσικής. Στους 130 μαθητές που εξετάστηκαν, ένας μαθητής έχει βαθμό που ξεπέρασε το 19, έντεκα μαθητές από 18 και πάνω, έντεκα μαθητές από 17 και πάνω, 25 μαθητές από 13 και πάνω και 29 μαθητές έπεσαν κάτω από τη βάση. Σε σχέση με πέρυσι οι βαθμολογίες ήταν χειρότερες καθώς η δυσκολία των θεμάτων φέτος ήταν ιδιαίτερα αυξημένη».

Η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα γίνει για τρίτη συνεχή χρονιά φέτος ηλεκτρονικά.

Από τα μέσα της επόμενης εβδομάδας στην ηλεκτρονική διεύθυνση exams.minedu.gov.gr όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό τους δελτίο και σε αποκλειστική προθεσμία που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες. 

 

Σε δύο «ταχύτητες» οι βάσεις

 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις εκπαιδευτικών αναλυτών στα τμήματα του 1ου επιστημονικού πεδίου (νομικές, φιλολογικές κ.ά.) οι βάσεις αναμένεται να διαμορφωθούν στα περσινά επίπεδα ή να κινηθούν ελαφρώς ανοδικά λόγω της μείωσης των εισακτέων.

Την ίδια στιγμή τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας σε μαθηματικά και φυσική σε συνδυασμό με την αύξηση των θέσεων στο 2ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο αναμένεται να μειώσουν σημαντικά τις βάσεις εισαγωγής στις φυσικομαθηματικές και πολυτεχνικές σχολές.

Σύμφωνα με τους ίδιους αναλυτές, πτώση θα σημειώσουν οι βάσεις και των υψηλόβαθμων τμημάτων του 3ου (επιστήμες υγείας) και του 5ου (επιστήμες οικονομίας και διοίκησης) επιστημονικού πεδίου. Η τελική διαμόρφωση θα γίνει βάσει των επιλογών των υποψηφίων μέσω των μηχανογραφικών τους δελτίων. Προς το παρόν, οι γενικές εκτιμήσεις αναφέρουν αυξομειώσεις στο σύνολο των σχολών. Άνοδο «βλέπουν» στις σχολές υψηλής ζήτησης, οι οποίες υπενθυμίζουμε ότι πέρυσι σημείωσαν αισθητή πτώση.

Ειδικότερα στο 2ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο, φυσικομαθηματικές και πολυτεχνικές, εκτιμάται ότι θα υπάρξει πτώση των βάσεων σχεδόν σε όλες τις σχολές. Στο 3ο πεδίο, που είναι οι επιστήμες της υγείας, αναμένεται να μην υπάρξουν ιδιαίτερες αλλαγές, ενώ η αυξημένη ζήτηση δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για πτώση των μορίων εισαγωγής. Τέλος, στο 5ο επιστημονικό πεδίο αναμένεται καθοδική πορεία των βάσεων για τις περισσότερες σχολές.

Φέτος εκτιμάται ότι θα είναι ανοδική η τάση σε αρκετά τμήματα των τεχνολογικών ιδρυμάτων και κυρίως σε αυτά που εμφανίζουν αυξημένη ζήτηση. Κι αυτό διότι το σχέδιο «Αθηνά» έχει μειώσει τις θέσεις εισαγωγής.

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα