Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Zenith Workout Club – Γιάννης Καζούκας: Τα οφέλη του Spinning

Το Zenith Workout Club – Υπεύθυνος: Γιάννης Καζούκας (Κορυτσάς και Σουλίου – δίπλα από το συγκρότημα των γυμνασίων στο Φόρο) στην Πρέβεζα, «ήρθε» για να δώσει μία άλλη οπτική στη γυμναστική και παράλληλα να δημιουργήσει το «δικό σας» χώρο εκγύμνασης.

IMG 9878b

Στο Zenith Workout Club έχετε την ευκαιρία με τη χρήση σύγχρονου εξοπλισμού να γνωρίσετε τον κόσμο του Spinning. Ποια όμως είναι τα οφέλη του; Το www.medisense.gr αναφέρει:

«Το "spinning" είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να κάψετε μερικές θερμίδες και να ανακουφιστείτε από το άγχος. Αυτό το είδος άσκησης χρησιμοποιεί ένα στατικό ποδήλατο, το οποίο έχει διάφορα επίπεδα έντασης. Με το ποδήλατο μπορείτε να παροκολουθήσετε την πρόοδό σας, έτσι ώστε να έχετε κίνητρο για να συνεχίσετε και να ολοκληρώσετε τους στόχους σας. Υπάρχουν πολυάριθμα οφέλη σε μια άσκηση "spinning".
Με μια άσκηση 45 - 50 λεπτών "spinning" μπορείτε να κάψετε περίπου 500 θερμίδες, υπέρ το δέον πολλές αν τις συγκρίνετε με αυτές που χάνονται από άλλου τύπου ασκήσεις. 
Εντούτοις, το ποσό θερμίδων που καίτε θα εξαρτηθεί από την ένταση της άσκησης. Ρυθμίστε, λοιπόν, το ποδήλατό σας σύμφωνα με την ένταση που επιθυμείτε.

Βοήθεια στην τόνωση των μυών

Το "spinning" μπορεί να σας βοηθήσει να τονώσετε κάποιους μυς. Η άσκηση αυτή θα εστιάσει στους πυρήνες των μυών, καθώς επίσης στους γλουτούς και τους μηρούς. 
Μπορείτε να αυξήσετε και να μειώσετε την ένταση του ποδηλάτου. Όταν μιλάμε για ένταση, εννοούμε τον βαθμό δυσκολίας στο πετάλι, όπως συμβαίνει στην οδήγηση ποδηλάτου κατά την άνοδο ή κάθοδο από έναν λόφο. 
Στη διάρκεια που κάνετε πετάλι, θα δουλέψετε μηρούς και γάμπες. Εάν διατηρήσετε τη σωστή θέση στο ποδήλατο, θα δουλέψετε επίσης τους κοιλιακούς μυς. Όταν κάνετε πετάλι γρηγορότερα, πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να κάψετε το λίπος. Όταν κάνετε πετάλι πιο αργό και έχετε μια υψηλότερη ένταση, θα δουλέψετε τους μυς.

Βελτιώνει την καρδιο-αντοχή

Eάν επιλέξετε να κάνετε συχνά μαθήματα "spinning", θα δείτε να αυξάνεται η αντοχή της καρδιάς σας, γεγονός ευεργετικό ειδικά εάν αισθάνεστε εξασθενιμένοι και αρχίζετε να λαχανιάζετε ακόμα και μετά από μια ασήμαντη προσπάθεια, όπως να ανεβείτε μια σκάλα.

Χαμηλή-επίδραση (low-impact) άσκηση

Το "spinning" είναι μια άσκηση χαμηλής επίδρασης. Αυτό σημαίνει ότι δεν ασκεί πίεση στα γόνατα και τις ενώσεις, όπως άλλες αεροβικές ή ασκήσεις τρεξίματος. Η άσκηση συστήνεται, επίσης, για τους ανθρώπους που πάσχουν από αρθρίτιδα.

zenithbannerneo

Ανακουφίζει από το άγχος

Ο οποιοσδήποτε τύπος άσκησης ανακουφίζει από το άγχος. Εντούτοις, το "spinning" μπορεί να είναι αποδοτικότερο στην ανακούφιση του άγχους πολύ περισσότερο από τους περισσότερους τύπους ασκήσεων. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η άσκηση είναι εντατική, τα μαθήματα γίνονται κάτω από τις οδηγίες του εκπαιδευτή που θα σας παρακινήσει από την αρχή μέχρι το τέλος της άσκησης. Επιπλέον, συνοδεύεται από μουσική, η οποία κάνει την άσκηση πιο διασκεδαστική.

Μειωμένοι κίνδυνοι τραυματισμού

Ενώ το τρέξιμο και το αργό τρέξιμο (jogging) μπορούν να παρουσιάσουν έναν υψηλό κίνδυνο τραυματισμού, στο spinning είναι λιγότερο πιθανό να προκληθούν οποιοιδήποτε τραυματισμοί. Παρ' όλα αυτά, συστήνεται να κάνετε εκτάσεις πριν από το μάθημα, ώστε να αποφύγετε τυχόν τράβηγμα κάποιων μυών.
Το στατικό ποδήλατο θα έχει τις ρυθμιζόμενες εντάσεις, τις οποίες μπορείτε να αλλάξετε στη διάρκεια της άσκησης. Ο εκπαιδευτής σας μπορεί να σας υποδείξει πότε πρέπει να αλλάξετε την ένταση ή μπορείτε να τη ρυθμίσετε σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους στόχους σας.

Ακολουθήστε την πρόοδό σας

Τα περισσότερα στατικά ποδήλατα έχουν μερικές συσκευές που καταγράφουν τις θερμίδες που καίτε, την απόσταση που κάνετε σε χιλιόμετρα και τον σφυγμό σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ακολουθήσετε την πρόοδό σας, που αποτελεί επίσης παρακινητικό παράγοντας.
Αντίθετα με άλλους τύπους δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα το τρέξιμο που μπορεί να είναι δυσάρεστο όταν εκτελείται στη διάρκεια των μηνών με ακραίες θερμοκρασίες, η άσκηση του "spinning" μπορεί να εκτελεσθεί ανά πάσα στιγμή στη διάρκεια του έτους».

 

 

Διαβάστηκε 6229 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 15 Οκτωβρίου 2018 15:14