Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020 13:14

Μόνο στο ELENΑ και τον οδοφωτισμό η πολιτική συμπόρευση Περιφέρειας Ηπείρου και Δήμου Πρέβεζας;

Γράφει ο Παναγιώτης Τσόγκας

Τα τελευταία 9 χρόνια η πολιτική συνεργασία Περιφέρειας Ηπείρου-Δήμου Πρέβεζας ήταν... ελαφρώς προβληματική κατά γενική ομολογία. Δεν ήταν λίγες μάλιστα οι φορές που και δημόσια οι “μπηχτές” πήγαιναν και έρχονταν, ειδικά από την πλευρά της δημοτικής αρχής Μπαΐλη.

Εδώ και ένα χρόνο η δημοτική αρχή έχει αλλάξει και θα περίμενε κάποιος μια πιο “στενή πολιτική επαφή” ανάμεσα στους δύο αυτοδιοικητικούς πόλους.

Ας δούμε εν παραδείγματι ορισμένους τομείς:

Α. Τουρισμός: Άλλο “καπετανάτο” ο Δήμος Πρέβεζας, άλλο “καπετανάτο” η Περιφέρεια Ηπείρου, την ώρα που “τρέχουν” πολλά χρηματοδοτικά εργαλεία. Ο Δήμος θα προχωρήσει με τον “δικό του τρόπο”.

Β. Project Κάστρο Αγίου Γεωργίου: Ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Πρέβεζας Στράτος Ιωάννου, στην πρόσφατη σύσκεψη που έγινε στην Πρέβεζα (δείτε ΕΔΩ), με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας ουσιαστικά “πήρε από το χέρι” τον κ. Γεωργάκο, για το project του Κάστρου του Αγίου Γεωργίου, εντούτοις δεν έχει γίνει κάποια συνάντηση στην Αθήνα με τον κ. Παναγιωτόπουλο, παρουσία και του κ. Ιωάννου.

Γ. Αλιευτικά καταφύγια: Εδώ και χρόνια η Π.Ε. Πρέβεζας με σχεδιασμό πολλών εκατομμυρίων ευρώ έχει πάρει επ' ώμου τις παρεμβάσεις στα αλιευτικά καταφύγια και του Νομού και φυσικά και του Δήμου Πρέβεζας. Παρ' όλα αυτά δεν έχουμε δει κατατεθειμένο έναν σχεδιασμό από πλευράς Δήμου για τη διαχείριση των καταφυγίων. Τα οποία θα έχουν μεικτές χρήσεις (αλιυετικά-τoυριστικά).

Δ. Αρχαιολογικοί χώροι: Η Π.Ε. Πρέβεζας έχει επενδύσει πολλά στις "Πολιτιστικές Διαδρομές των Αρχαίων Θεάτρων", που αφορούν τη Νικόπολη και την Κασσώπη. Ο Δήμος Πρέβεζας πρόσφατα ζήτησε να γίνει ξεχωριστεί διαδρομή από τον υπεύθυνο του Διαζώματος Σταύρο Μπένο... 

E. Η μοναδική περίπτωση που στην πράξη έχουμε δει να επιλέγεται η πολιτική συμπόρευση είναι το ζήτημα του οδοφωτισμού μέσω του ΣΔΙΤ ELENA. Αν και η Περιφέρεια Ηπείρου έμεινε... μόνη της, καθώς κανένας άλλος Δήμος δεν ενέκρινε τη συμμετοχή του σε αυτή τη μορφή ΣΔΙΤ, ο Δήμος Πρέβεζας αποτέλεσε το “στήριγμα” του κου Καχριμάνη. “Έβγαλε” από πάνω της το ζήτημα του οδοφωτισμού για 12 χρόνια, “δεσμεύοντας” και επόμενες δημοτικές αρχές.

Τα παραδείγματα μπορεί να είναι περισσότερα.

Η ουσία είναι αν αποτέλεσμα για τον τόπο φέρνει η συνεργασία ή τα διαφορετικά “καπετανάτα” Περιφέρειας και Δήμου...