Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης κατατέθηκαν σοβαροί προβληματισμοί για τα όσα έγιναν τα προηγούμενα χρόνια κυρίως όσον αφορά την παράδοση και την καταγραφή υλικών και εξοπλισμού από την πλευρά του αναδόχου προς το δήμο, με τον κ. Ροπόκη να επιρρίπτει ξεκάθαρα ευθύνες σε υπαλλήλους του δήμου που είχαν αναλάβει τη σχετική μελέτη τα προηγούμενα χρόνια και να φτάνει στο σημείο να ζητήσει μέχρι και ΕΔΕ.
Τόσο ο κ. Κωστούλας όσο και οι κ. Πιπιλίδης και Νίτσας έθεσαν ξανά το ζήτημα για το αν ο δήμος μπορεί να αναλάβει τη ναυαγοσωστική κάλυψη των ακτών του δήμου Πρέβεζας, αίτημα που έχει διατυπωθεί επανειλημμένα στο δημοτικό συμβούλιο, με το δήμαρχο να απαντά πως δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα διότι οι πολυσύχναστες παραλίες του δήμου είναι πολλές και δεν είναι εύκολο να τις διαχειριστεί ο δήμος.
Ο κ. Κουμπής ζήτησε να εξεταστεί το ενδεχόμενο να γίνει κατάτμηση του έργου “σπάζοντας” τις παραλίες σε δύο διαφορετικές δημοτικές ενότητες (Πρέβεζας και Ζαλόγγου) προκειμένου να μη γίνει διεθνής διαγωνισμός και να προχωρήσουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες, ενώ ο κ. Καραμανίδης στάθηκε στο αν έγινε έλεγχος και παραλαβή από την αρμόδια επιτροπή ως όφειλε, όταν ολοκληρώθηκε η παροχή της υπηρεσίας από τον τελευταίο ανάδοχο.
“Δεν αντιδικώ ως προς την οικονομοτεχνική μελέτη της υπηρεσίας. Η πάγια θέση της παράταξής μας είναι η συγκεκριμένη υπηρεσία να γίνεται από τις υπηρεσίες του Δήμου. Δεν γίνεται κάθε έτος να πληρώνει ο Δήμος κόστος «ενοικίασης» εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ με αμφίβολο αποτέλεσμα. Ψηφίζω παρών και θα τοποθετηθούμε στο Δημοτικό Συμβούλιο” τόνισε ο κ. Κωστούλας, ενώ ο κ. Πιπιλίδης εξέφρασε τον προβληματισμό του ότι ο δήμος θα αναγκαστεί και πάλι να καταλήξει σε απευθείας ανάθεση.
“Εμείς δεν τα είχαμε ούτε με τους εργολάβους καλά ούτε τίποτα, πάντα όμως φυλάγαμε ένα πράγμα, να μην πάει φυλακή το δημοτικό συμβούλιο. Ειδικά την πρώτη χρονιά που έγινε η ναυαγοσωστική κάλυψη έπρεπε σε 3 μέρες η οικονομική επιτροπή και το δημοτικό συμβούλιο να αποφασίσει και να έχει πραγματοποιήσει τη δημοπρασία. Για τις πολυσύχναστες παραλίες ενημερωνόμαστε το Μάρτη, έλεος πια! Και μέχρι 1η Ιουνίου θα πρέπει να έχει γίνει, τι να κάνουμε δηλαδή; Πότε να προλάβουμε; Εγώ λέω θα έχουμε πάλι πρόβλημα και θα πάμε σε απευθείας ανάθεση...Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε αυτό που λέει το λιμεναρχείο για τις πολυσύχναστες παραλίες. Είναι μια νέα δημοτική αρχή και πως θα μειώσει το κόστος της κάθε παραλίας; Έξι, εφτά είναι οι εταιρείες σε όλη την Ελλάδα που αναλαμβάνουν τη ναυαγοσωστική κάλυψη, είναι ολιγοπώλιο δηλαδή. Μπορείς να ξεφύγεις από δαύτους; Εγώ θα ήθελα να δούμε το θέμα των υλικών, έχει γίνει απογραφή τα προηγούμενα χρόνια; Τι γίνεται;” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πιπιλίδης, με τον κ. Ακρίβη να συμφωνεί πως πιθανώς ο δήμος να πάει και πάλι σε απευθείας ανάθεση.
“Ασχολήθηκα πάρα πολύ με το θέμα. Εκεί που είδαμε εμείς τις μεγάλες διαφορές είναι στις βενζίνες. Το κοιτάξαμε πολύ καλά το θέμα και το προεδρικό διάταγμα, αυτό που ισχύει τώρα, γιατί με το νέο διάταγμα που θα βγει θα μας αλλάξει κάποια πράγματα” τόνισε ο δήμαρχος κ. Γεωργάκος σημειώνοντας πως φέτος υπάρχει μια σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων σε σχέση με πέρυσι και απαντώντας στο ερώτημα του κ. Πιπιλίδη για το αν ο δήμος μπορεί να αναλάβει από μόνος του τη ναυαγοσωστική κάλυψη επισήμανε και πάλι πως δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Το θέμα εγκρίθηκε με τους κ. κ. Κωστούλα, Ροπόκη, Πιπιλίδη και Νίτσα να δηλώνουν παρών. Δείτε την απόφαση ΕΔΩ