Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2025 14:03

Ξεκίνησε το έργο της διαμόρφωσης της περιοχής του Φόρου - Τι περιλαμβάνει

Από τη συμβολή Σελεύκειας-Αντιτάνων ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανακατασκευή του υφιστάμενου κυκλικού κόμβου στη θέση Φόρος του Δήμου Πρέβεζας.

Το έργο περιλαμβάνει την κατάλληλη διαμόρφωση του απαραίτητου τμήματος των οδών που συμβάλλουν στον εν λόγω κόμβο και την κατασκευή ενός μικρότερου κυκλικού κόμβου επί της δημοτικής οδού Σελεύκειας.

IMG 3347 2

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας εκφράστηκαν φόβοι από την Ανάπτυξη Τώρα για τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στην κυκλοφορία των οχημάτων ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, με το δήμαρχο Πρέβεζας να επισημαίνει ότι θα ληφθούν όλα τα  απαραίτητα μέτρα και ότι οι εργασίες θα προχωρήσουν με γοργούς ρυθμούς, προκειμένου το έργο να ολοκληρωθεί μέσα στο 2025.

 

05 ΦΟΡ ΟΡ ΟΔΟ Σ ΟΡΖ 001 Α signed

Στο έργο περιλαμβάνονται τα εξής τμήματα:

ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΚΚ1 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+166,504)

Ο κυκλικός δακτύλιος θα κατασκευαστεί με δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Η εξωτερική διάμετρος του είναι 53m και η εσωτερική νησίδα θα είναι μη υπερβατή. Περιμετρικά της κεντρικής νησίδας, διαμορφώνεται ζώνη προσπελάσιμη από βαρέα οχήματα πλάτους 2,00m. Η προσπελάσιμη ζώνη θα κατασκευαστεί με εγκάρσια κλίση 2%. Το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας του εσωτερικού δακτυλίου είναι 8,50m. Στον κυκλικό δακτύλιο κυκλοφορίας, εφαρμόζεται ενιαία επίκλιση 2,5% προκειμένου να διοχετεύονται τα νερά του οδοστρώματος προς την εξωτερική οριογραμμή. Όλες οι προσβάσεις, στη σύνδεση τους στον κόμβο, προσαρμόζονται μηκοτομικά.

Λεωφόρος ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+064,651)

Ο κλάδος της Λεωφόρου Ιωαννίνων, διαμορφώνεται με διαχωρισμένο οδόστρωμα με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος προσέγγισης και αναχώρησης είναι ίσο με 6,00m (2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,00m). Το πλάτος εισόδου είναι 7,00m και η ακτίνα εισόδου 20,00m. Το πλάτος εξόδου είναι 7,00m και η ακτίνα εξόδου 30,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος καθώς και στη διαχωριστική νησίδα κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός ΚΙΤΣΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ Α ΤΜΗΜΑ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+045,030)

Ο κλάδος της Κίτσου Τζαβέλλα Α τμήμα, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εξόδου 30,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός ΚΙΤΣΟΥ ΤΖΑΒΕΛΛΑ Β ΤΜΗΜΑ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+019,976)

Ο κλάδος της Κίτσου Τζαβέλλα Β τμήμα, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 13,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός ΧΑΟΝΙΑΣ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+027,978)

Ο κλάδος της Χαονίας, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εξόδου 10,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα και στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός ΓΡΑΒΙΑΣ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+032,177)

Ο κλάδος της Γραβιάς, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 16,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα και στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Λεωφόρος ΕΙΡΗΝΗΣ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+052,637)

Ο κλάδος της Λεωφόρου Ειρήνης, διαμορφώνεται με ενιαίο οδόστρωμα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος προσέγγισης και αναχώρησης είναι ίσο με 3,50m. Το 3 πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 18,00m. Το πλάτος εξόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εξόδου 27,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός Π. ΤΣΑΛΔΑΡΗ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+034,437)

Ο κλάδος της Π. Τσαλδάρη, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 6,00m και η ακτίνα εισόδου 14,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός ΑΤΙΝΤΑΝΩΝ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+023,944)

Ο κλάδος των Ατιντανών, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εξόδου 19,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Έξοδος ΑΤΙΝΤΑΝΩΝ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+127,181)

Πρόκειται για μία οδό, η οποία βάσει της υφιστάμενης κατάστασης, δε συμβάλει στον κόμβο. Η αρχή της Δημοτικής οδού Έξοδος Ατιντανών (Χ.Θ. 0+000,000) βρίσκεται επί το τέλος της Χ.Θ. της δημοτικής οδού Π. Τσαλδάρη. Στο σημείο αυτό η οδός προσαρμόζεται οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά στον κλάδο της οδού Π. Τσαλδάρη και στην Χ.Θ. 0+050,000 η οδός προσαρμόζεται οριζοντιογραφικά και μηκοτομικά με τον κλάδο Ατιντανών. Η χιλιομετρική θέση τέλους της οδού (Χ.Θ. 0+127,181) βρίσκεται επί της υφιστάμενης Δημοτικής οδού προς ιδιοκτησίες. Στη θέση αυτή η οδός προσαρμόζεται μηκοτομικά και οριζοντιογραφικά στην υφιστάμενη κατάσταση.

Οδός ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ Α (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+035,421)

Ο κλάδος της Σελεύκειας, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εισόδου 10,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ ΚΚ2 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+069,115)

Ο κυκλικός δακτύλιος θα κατασκευαστεί με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Η εξωτερική διάμετρος του δακτυλίου θα είναι 22 μέτρα και η εσωτερική νησίδα θα είναι ελαφρώς υπερυψωμένη με διαμόρφωση κυρτώματος και υπερβατό κράσπεδο αλλά πλήρως προσπελάσιμη από φορτηγά και λεωφορεία και θα έχει διάμετρο 11 μέτρα. Το κύρτωμα της νησίδας θα κατασκευαστεί με εγκάρσια κλίση 5%. Το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας του εσωτερικού δακτυλίου θα είναι 5,50 μέτρα. Στον δακτύλιο κυκλοφορίας εφαρμόζεται, ενιαία επίκλιση 2,5% προκειμένου να διοχετεύονται τα νερά του οδοστρώματος προς την εξωτερική οριογραμμή. Όλες οι προσβάσεις, στη σύνδεση τους με τον κόμβο, προσαρμόζονται μηκοτομικά. Παρατηρείται απόκλιση στις γωνίες εισόδου με βάση τους κανονισμούς εξαιτίας της αδυναμίας τροποποίησης της υφιστάμενης κατάστασης του κόμβου στο κέντρο της Πρεβέζης.

Οδός ΦΙΛΩΤΑ (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+018,251)

Ο κλάδος της Φιλώτα, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,50m και η ακτίνα εξόδου 15,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Οδός ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ Β (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+022,705)

Ο κλάδος της Σελεύκειας, διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εξόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εξόδου 15,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00 cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Κάθετη Οδός 1 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+034,577)

Ο κλάδος Κ.Ο.1 διαμορφώνεται με ενιαίο οδόστρωμα με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Το πλάτος προσέγγισης και αναχώρησης είναι ίσο με 3,50m. Το πλάτος εισόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εισόδου 15,00m. Το πλάτος εξόδου είναι 4,50m και η ακτίνα εξόδου 25,00m. Στη συμβολή του κλάδου με τον κυκλικό δακτύλιο κατασκευάζεται υπερυψωμένη τριγωνική νησίδα. Στη τριγωνική νησίδα κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Κάθετη Οδός 2 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+009,984)

Ο κλάδος Κ.Ο.2 διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Το πλάτος εισόδου είναι 5,00m και η ακτίνα εισόδου 6,00m. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

Κάθετη Οδός 3 (Από Χ.Θ. 0+000,000 Έως Χ.Θ. 0+018,003)

Ο κλάδος Κ.Ο.3 διαμορφώνεται σε οδό μίας κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας. Στις εξωτερικές οριογραμμές του οδοστρώματος κατασκευάζεται κρασπεδόρειθρο συνολικού πλάτους 40,00cm. Το πλάτος του ρείθρου είναι 25,00cm και η εγκάρσια κλίση του 8,00% ανεξάρτητα από την επίκλιση της αρτηρίας. Το πλάτος του κρασπέδου είναι 15,00cm και το ύψος του είναι 15,00cm μετρούμενου από το βαθύ σημείο του ρείθρου.

KYRLAS
  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

17 Φεβρουαρίου 2025
Μετά τις αντιδράσεις πολιτών για την κατασκευή του ποδηλατόδρομου στην παραλιακή ζώνη του νομού Πρέβεζας ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία N. Πρέβεζας προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση: «Η
17 Φεβρουαρίου 2025
Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Πρέβεζας, Άρτας και Αιτωλοακαρνανίας, το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 11:30 π.μ. στην Θεοφάνειο Αίθουσα ...
13 Φεβρουαρίου 2025
Έχουμε αναφερθεί στο atpreveza.gr (δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ) στην οικονομική ζημιά που προκαλούν στο Δήμο Πρέβεζας οι αναθέσεις “με τα λόγια”, η διαδικασία ...
12 Φεβρουαρίου 2025
Είχαμε αναφερθεί το Νοέμβριο του 2024 στο atpreveza.gr (δείτε ΕΔΩ) στο μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει και στο Δήμο Πρέβεζας με τις κατεχόμενες δημοτικές ...
11 Φεβρουαρίου 2025
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr στην Ειδική Επιτροπή του άρθρου 152 του Ν.3463/2006 θα συζητηθεί την Πέμπτη προσφυγή πολιτών του ...

Αθλητισμός

17 Φεβρουαρίου 2025
Οι τζίροι στοιχήματος ολοένα και αυξάνονται στην χώρα μας και εμείς είμαστε εδώ για να... αυξήσουμε τον δικό σας! Τα φώτα πέφτουν στο Ολυμπιακό στάδιο της Βαρκελώνης και συγκεκριμένα στη δυνατή
17 Φεβρουαρίου 2025
Την ήττα με 3-1 σετ γνώρισε ο Φιλαθλητικός από τον Ηρακλή Κηφισιάς στα πλαίσια της 17ης αγωνιστικής για το πρωτάθλημα της Pre League. Η ...
17 Φεβρουαρίου 2025
Αν και πάλεψε μέχρι το τέλος η Νικόπολη δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο, γνωρίζοντας έτσι την ήττα με 96-84 από τον ...
15 Φεβρουαρίου 2025
Τι δουλειά έχουν στο ίδιο στούντιο ένα ποδοσφαιρικό μυαλό, ένας στράικερ με έφεση στα γκολ, ένας αναλυτής και ένας... μουλωχτός; Η απάντηση έρχεται ...
15 Φεβρουαρίου 2025
Ο Αντρέα Μίτα έκανε την προσωπική υπέρβαση την Παρασκευή και με άλμα στα 2,26 μ. στο ύψος έγινε ο όγδοος Έλληνας όλων των εποχών στον ...

Πολιτισμός

17 Φεβρουαρίου 2025
Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου μεταφέρεται η παρέλαση του Καρναβαλιού Γυναικών στην Πρέβεζα αντί για τις 28 Φεβρουαρίου, λόγω της επετείου του δυστυχήματος των Τεμπών. Η παρέλαση θα ξεκινήσει στις
13 Φεβρουαρίου 2025
Στο Diem Espresso Bar θα πραγματοποιήσει σήμερα Σάββατο τον "Κόκκινο Χορό" το Καρναβαλικό Κομιτάτο Πρέβεζας. Το Κομιτάτο στο κάλεσμά του ...
12 Φεβρουαρίου 2025
Η νέα έκδοση του Γιάννη Τσεκούρα, με τίτλο “Π.Α.Κ. – ΠΑ.ΣΟ.Κ.: Βιώματα – Αναμνήσεις – Αποτίμηση / Ματιές στο αύριο”, αποτελεί μια συναρπαστική ...
11 Φεβρουαρίου 2025
Με την ομιλία για το Μεγάλο Θέατρο της Νικόπολης ανοίγει στις 18 Φεβρουαρίου ένας νέος κύκλος τριών επιστημονικών διαλέξεων με τίτλο «Οι εκπλήξεις», ...
13 Φεβρουαρίου 2025
Στο Diem Espresso Bar θα πραγματοποιήσει το ερχόμενο Σάββατο τον "Κόκκινο Χορό" το Καρναβαλικό Κομιτάτο Πρέβεζας. Το Κομιτάτο στο κάλεσμά του ...

Στήλες

06 Ιουλίου 2012
Αραβικές δυνάμεις υπό τον Λόρενς της Αραβίας και τον βεδουίνο Αούντα Ιμπού Ταγί καταλαμβάνουν το λιμάνι της Άκαμπα από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 6 Ιουλίου 1917, κατά τη διάρκεια της αραβικής
26 Ιουνίου 2012
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας απορρίπτει τις διακηρύξεις ανεξαρτησίας της Σλοβενίας και της Κροατίας. Αρχίζει ο Πόλεμος των Δέκα ...
21 Ιουνίου 2012
Σκάνδαλο της Κτηματικής Τράπεζας της Ελλάδας ξεσπά στις ΗΠΑ, με συλλήψεις σε διάφορες πόλεις της Αμερικής, για παράνομες καταθέσεις 700 εκατομμυρίων ...
19 Ιουνίου 2012
Οι Έλληνες συντρίβουν τους Βούλγαρους στη μάχη Κιλκίς - Λαχανά, κατά τη διάρκεια του Β' Βαλκανικού Πολέμου, στις 19 Ιουνίου 1913. Η μάχη ξεκίνησε ...
16 Ιουνίου 2012
Παρουσία στενών συγγενών, λίγων φίλων και εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, χωρίς επικήδειους λόγους, κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Παιανίας στις 16 ...