Το ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Πρέβεζας, αντιδρώντας στην προγραμματισμένη από τη Διοίκηση διαδικασία ενημέρωσης για την εφαρμογή της αξιολόγησης οργάνωσε παραστάσεις διαμαρτυρίας έξω από τα σχολεία που προγραμματίστηκαν να γίνουν οι συναντήσεις, σε Καναλάκι, Λούρο, Φιλιππιάδα και Πρέβεζα, έχοντας και την κάλυψη της ΔΟΕ η οποία, ύστερα από σχετικό αίτημα του ΔΣ, κήρυξε 3ωρες στάσεις εργασίας τις αντίστοιχες ημέρες και ώρες.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Δημήτρης Παπαγεωργίου, μίλησε στην κάμερα του atpreveza, έξω από το 6ο Δημοτικό Σχολείο Πρέβεζας, όπου πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας το πρωί της Τετάρτης, ενώ μας παρέδωσε και το κείμενο που εξέδωσε ο Σύλλογος για την αξιολόγηση, το οποίο αναφέρει:
Από το 2011 που ο νόμος 4024 για το ενιαίο μισθολόγιο σύνδεσε τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση και στη συνέχεια με το ΠΔ 152 του 2013 η κυβέρνηση επιχειρεί την εφαρμογή μιας αξιολόγησης που ως μοναδικό στόχο έχει τη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση αλλά και χειραγώγηση των εκπαιδευτικών .
Μας γυρίζει πάνω από 30 χρόνια πίσω . Ο Επιθεωρητής και ο Διευθυντής αξιολογούσε τότε ο Σχολικός Σύμβουλος και ο Διευθυντής σήμερα.
Ελλιπής , επαρκής , πολύ καλός , εξαιρετικός οι χαρακτηρισμοί σήμερα , παρόμοιοι τότε .
Σύνδεση με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη υπήρχε τότε , το ίδιο υπάρχει και σήμερα .
Το νέο λοιπόν στην εκπαίδευση είναι η επιστροφή στο παρελθόν .
Οι εκπαιδευτικοί αντιστρατευόμαστε την αξιολόγηση του νόμου 4024 και του ΠΔ 152 και θα αγωνιστούμε , για όσο χρόνο χρειαστεί , για να μην περάσει .
Φυσικά οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αρνητές των πάντων όπως κάποιοι επιχειρούν να παρουσιάσουν και δεν φοβούνται την αξιολόγηση , αξιολογούνται άλλωστε καθημερινά από μαθητές και γονείς .
Έχουμε θέση , επίσημα εκφρασμένη και διατυπωμένη από Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας μας .
Λέμε ΝΑΙ στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου με στόχο την ανατροφοδότησή του μέσω της επιμορφωτικής διαδικασίας.
Και το εκπαιδευτικό έργο είναι αποτέλεσμα πολλών συντελεστών. Είναι η συγκεκριμένη εκπαιδευτική πολιτική με τους στόχους και τις κατευθυντήριες γραμμές της , τις δαπάνες που διαθέτει , τα βιβλία , τα Αναλυτικά Προγράμματα , τα εποπτικά μέσα , οι μαθητές , οι εκπαιδευτικοί , ο διοικητικός μηχανισμός , τα κτίρια κτλ . Δεν είναι μονάχα οι εκπαιδευτικοί στους οποίους η συγκεκριμένη πολιτική θέλει να ρίχνει όλη την αποκλειστική ευθύνη και αν θέλεις να αποδώσεις δικαιοσύνη θα πρέπει να αξιολογήσεις όλο αυτό το πλέγμα παραγόντων και μέσων.
Είμαστε όμως ξεκάθαροι ότι δεν δεχόμαστε την αξιολόγηση του νόμου 4024/2011 και του ΠΔ152 του 2013 .
Είμαστε ξεκάθαροι ότι η μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη πρέπει να είναι ακώλυτη .
Είμαστε ξεκάθαροι ότι δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση να χρησιμοποιείται ως μέσο χειραγώγησης των εκπαιδευτικών
Είμαστε ξεκάθαροι ,ότι δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση να οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση των σχολείων».