Το συγκεκριμένο ζήτημα απασχόλησε πάλι το ΔΛΤ και στις 13 Ιανουαρίου 2015, όταν είχε παρουσιαστεί και σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας, που ανέφερε τα εξής (διαβάστε ΕΔΩ).
Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο αποφάσισε να μεταβούν στην ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων), μαζί με την Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο του ΔΛΤ και τα αντιπολιτευόμενα μέλη, για το ζήτημα της θέσης του κυματοθραύστη και να διατυπωθούν όλες οι απόψεις και φυσικά να εξασφαλιστεί με κάθε τρόπο η εύρυθμη λειτουργία του εμπορικού λιμανιού της Πρέβεζας.
«Παρών» στη συνεδρίαση ήταν και ο ιδιοκτήτης της Μαρίνας της Πρέβεζας, ο οποίος φάνηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένος από την εξέλιξη της συνεδρίασης και αποχώρησε.
Να σημειωθεί πως ο Δήμος Πρέβεζας έχει πάρει απόφαση, μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών στην ανατολική προβλήτα, να λειτουργεί κανονικά η δυτική.
Το συγκεκριμένο θέμα πάντως θα απασχολήσει και πάλι την πρεβεζάνικη κοινωνία και το δημοτικό λιμενικό ταμείο.