Κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου μελετήθηκαν διάφορες μορφές τέχνης όπως ζωγραφική, γλυπτική, μουσική, φωτογραφία, ποίηση κ.λ.π. και οι επιρροές του φυσικού περιβάλλοντος τόσο στη θεματολογία όσο και στην εξέλιξή τους. Παράλληλα μελετήθηκε ο τρόπος που οι μορφές τέχνης μπορούν να αποτελέσουν εκπαιδευτικό εργαλείο για τη μετάδοση του περιβαλλοντικού μηνύματος.
Στις δύο μέρες του Σεμιναρίου στους 90 περίπου εκπαιδευτές που συμμετείχαν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, δόθηκαν θεωρητικά στοιχεία και μοντέλα βιωματικών παραδειγμάτων σχετικά με την αφηγηματική, την εικαστική, τη μουσική ή κινητική εμψύχωση των περιβαλλοντικών ζητημάτων, ενώ όλοι οι εισηγητές ανέδειξαν ότι η οικολογική συνείδηση δεν διαμορφώνεται μόνο με τη λειτουργία του νου, αλλά απαιτεί συμμετοχή ψυχής και συναισθήματος αναδεικνύοντας τις συνθήκες κατά τις οποίες η Τέχνη γίνεται μια ουσιαστική γέφυρα ανάμεσα σε χώρους στους οποίους ασκείται η Περιβαλλοντική Αγωγή, όπως το Σχολείο και το Μουσείο.