Αν και αρκετά αποδυναμωμένη και με μόλις 8 άτομα προσωπικό (μείον προσωρινά δύο άτομα που πήραν άδεια έτους) η δημοτική αστυνομία θα έχει αρκετές αρμοδιότητες (κοινόχρηστοι χώροι, επιδόσεις εγγράφων, καθαριότητα κ.λ.π.) και όπως διαφάνηκε από τη συζήτηση δεν θα υπάρξει η δυνατότητα να λειτουργήσει σε δύο βάρδιες, πρωί και απόγευμα δηλαδή, αφού το προσωπικό δεν επαρκεί.
Να θυμίσουμε πως υπεύθυνος της Υπηρεσίας θα είναι ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας, κ. Βαγγέλης Γιαννουλάτος, που θα έχει επιπλέον τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας
• Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με την πιο παραπάνω αρμοδιότητα καθώς και την υπογραφή εγγράφων που αφορούν άδειες προσωπικού αρμοδιότητάς του.