Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2016 16:10

Επιστολή φορέων για το λιμάνι της Πρέβεζας - «Να ξεκινήσουν συναντήσεις με ένα πνεύμα συναίνεσης στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας»

Επιστολή προς κάθε αρμόδιο φορέα, για τη λειτουργία και ανάπτυξη του εμπορικού λιμένα, τη χρήση της δυτικής προβλήτας του λιμανιού και την τελική χωροθέτηση του κυματοθραύστη της Μαρίνας, εξέδωσαν το Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας, ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Ιδιοκτητών Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Ν. Πρέβεζας «ΝΙΚΟΠΟΛΗ» ΣΥΝ Π.Ε., ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας & Πρέβεζας Συν. Π.Ε., το Σωματείο Ιδιόκτητων Φορτηγών Δ.Χ. Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας «Ο Ανδρόνικος» και ο Βασίλειος Σαρδελής – Ναυτικός Πράκτορας.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

 

 

Επιστολή από:

1. Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας

2. Μεταφορικός Συνεταιρισμός Ιδιοκτητών Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Ν. Πρέβεζας «ΝΙΚΟΠΟΛΗ» ΣΥΝ Π.Ε.

3. Μεταφορικός Συνεταιρισμός Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας & Πρέβεζας Συν. Π.Ε.

4. Σωματείο Ιδιόκτητων Φορτηγών Δ.Χ. Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας «Ο Ανδρόνικος»

5. Βασίλειο Σαρδελή – Ναυτικό Πράκτορα

ΠΡΟΣ:

  • κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

  • κ. Γενικό Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων

    • Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων

    • Διεύθυνση Λιμενικών & Κτιριακών Υποδομών

      • Τμήμα Ανάπτυξης & Βελτίωσης Λιμενικών Υποδομών

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

  • κ. Υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού

    • Γενική Διεύθυνση Τουριστικής Πολιτικής Διεύθυνσης Χωροταξικού Σχεδιασμού και Υποδομών

  • κ. Υπουργό Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων

  • κ. Υπουργό Εσωτερικών

  • κ. Υπουργό Περιβάλλοντος – Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

  • κ. Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας

  • Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ κ. Μπάρκα Κων/νο

  • Βουλευτή Νέα Δημοκρατία κ. Γιαννάκη Στέργιο

  • Περιφέρεια Ηπείρου – Υπ’ όψιν κ. Περιφερειάρχη

  • Περιφέρεια Ηπείρου – Υπ’ όψιν κ. Αντιπεριφερειάρχη Πρέβεζας

  • κ. Δήμαρχο Πρέβεζας

  • Λιμεναρχείο Πρέβεζας – Υπ’ όψιν κ. Λιμενάρχη

  • Δημοτικό λιμενικό ταμείο Πρέβεζας - Υπ’ όψιν κας. Προέδρου

  • Ομοσπονδία Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος (Ο.Φ.Ε.)

  • Ένωση Ναυτικών Πρακτόρων Πατρών & Δυτικής Ελλάδος

 

 

Ύστερα από μια σειρά πρωτοβουλιών των τελευταίων μηνών, καθώς και τη φυσική παρουσία εκπροσώπων μας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων στις 25 Ιανουαρίου 2016, όπου έγινε ενημέρωση από τα μέλη της Επιτροπής όσον αφορά τις προτάσεις που περιμένουν από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας τόσο για τη χρήση της δυτικής προβλήτας του λιμανιού όσο και την τελική χωροθέτηση του κυματοθραύστη της Μαρίνας, σας αποστέλλουμε αυτήν την επιστολή εκφράζοντας εκ νέου τις θέσεις μας στα φλέγοντα αυτά θέματα.

Αυτό που περιμένουμε εναγωνίως να δούμε είναι τέτοιες κινήσεις και αποφάσεις, που να δείξουν ότι τόσο το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και σε επέκταση ο Δήμος Πρέβεζας, καθώς και το Υπουργείο Ναυτιλίας όσο και η Επιτροπή Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων μπορούν να συμβάλλουν σε μια ισορροπημένη ανάπτυξη όσον αφορά το λιμάνι της Πρέβεζας και τη σωστή συνύπαρξη των τριών διαφορετικών δραστηριοτήτων του λιμανιού.

Πιστεύουμε ότι ακόμα και οι επενδυτές της Μαρίνας, μπορούν να συμβάλλουν με συναινετικό πνεύμα σε αυτή την προσπάθεια. Μπορούν, σε συνεργασία με την τεχνική τους εταιρεία (ΜΑΡΝΕΤ Ανώνυμη Τεχνική Εταιρεία), να ανανεώσουν τη μελέτη και το αρχικό τους σχέδιο, τοποθετώντας τον πλωτό κυματοθραύστη τουλάχιστον είκοσι μέτρα βορειότερα, εντός της θαλάσσιας ζώνης της Μαρίνας, δηλαδή, και όχι στη θαλάσσια ζώνη του εμπορικού λιμένα. Επίσης, ο κυματοθραύστης να έχει μια τέτοια κλίση, ώστε να μπορεί να προσδένει ένα εμπορικό πλοίο (φορτηγό ή κρουαζιερόπλοιο) έως και εκατόν είκοσι (120) μέτρων στη δυτική προβλήτα του εμπορικού λιμένα. Αυτό θα ήταν ένα πρώτο βήμα συναίνεσης από τους επενδυτές, ώστε να συνυπάρξει ισόνομα τόσο η εμπορική κίνηση του λιμανιού όσο και η τουριστική κίνηση της Μαρίνας. Ένα πρώτο βήμα, που θα συμβάλλει ουσιαστικά στην συνολική ανάπτυξη της ίδιας της πόλης.

Όσον αφορά την μετατόπιση κατά τουλάχιστον είκοσι μέτρα (και όχι έξι, με βάση την Απόφαση με Αρ. Πρωτ: 3121.1-Φ75/26866/15 στις 07 Οκτωβρίου 2015), καθώς και την κλίση του πλωτού κυματοθραύστη της Μαρίνας θα πρέπει να συμβάλλει πρωτίστως η μελέτη που θα κατατεθεί στο υπουργείο από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας.

Πρέπει να αναγνωριστεί ότι όλες οι πρωτοβουλίες των εργαζομένων του εμπορικού λιμένα, όλα αυτά τα χρόνια, που κάποιες αποφάσεις του υπουργείου αντικρούανε την ανάπτυξη και σε δεύτερη φάση εμποδίζανε την ίδια την λειτουργία, έχουν γίνει με στόχο τη συναίνεση, και την ισόρροπη ανάπτυξη της πόλης. Δεν έχουμε στόχο να θίξουμε το επενδυτικό σχέδιο για τη Μαρίνα, απλά πρέπει να γίνει με τρόπο, που να μην θίξει το ίδιο το συμφέρον που απορρέει από τη λειτουργία του εμπορικού λιμανιού:

  1. Παραπάνω από εκατό νοικοκυριά, που έχουν άμεση οικονομική σχέση με το εμπορικό λιμάνι της Πρέβεζας και περίπου τρεις χιλιάδες νοικοκυριά στην ευρύτερη περιοχή που σχετίζονται οικονομικά (εργαζόμενοι σε βιομηχανίες παραγωγής κρέατος, εμπορίας ζωοτροφών, βιομηχανίες γάλακτος, αλλά και ξυλεμπορίας, κ.ο.κ.)

  2. Αν ο αριθμός των πλοίων που έχουν αφιχθεί τα τελευταία τέσσερα-πέντε χρόνια, φαίνεται να μειώνεται, ας δούμε την πλήρη εικόνα της σημασίας του εμπορικού λιμανιού:

    • Ο όγκος φορτίων θα αγγίξει τα πέντε εκατομμύρια τόνους, (ζωοτροφές, ξυλεία, σίδερα, αδρανή υλικά και διάφορα άλλα φορτία) όπως αναμένεται μέχρι το τέλος του 2016 (για την περίοδο 2000-2016). Οι προβλέψεις μάλιστα για το 2016 δείχνουν αυξημένη κίνηση σε σχέση με αυτήν της τελευταίας πενταετίας.

    • Το Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας από το έτος 2011 έως και το 2015 (πενταετία της ελληνικής κρίσης) έχει εισπράξει παραπάνω από πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ (χρήση μηχανημάτων, διελεύσεις, κλπ). Για την ίδια περίοδο έχει εισπράξει περίπου ενενήντα τέσσερις χιλιάδες ευρώ (παραλαβή σκουπιδιών και πετρελαιοειδών καταλοίπων). Έσοδα της τάξης περίπου των εξακοσίων χιλιάδων ευρώ αποκλειστικά από την εμπορική κίνηση του λιμανιού. Μάλιστα για το 2015 τα έσοδα ήταν περισσότερα σε σχέση με το 2011 (παραπάνω από 118 χιλιάδες ευρώ για το 2015, παραπάνω από 100 χιλιάδες περίπου για το 2011) όπου ο όγκος των φορτίων ή ο αριθμός των πλοίων ήταν μεγαλύτερος.

    • Στο Ίδρυμα Κοινωνικής Ασφάλισης, έχουν πληρωθεί μόνο από το Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας πάνω από τέσσερα εκατομμύρια ευρώ για εργατικές και εργοδοτικές εισφορές (2003 έως σήμερα) για να μην αναφερθούμε και σε άλλους εργαζόμενους και σωματεία (όπως των Μεταφορικών Συνεταιρισμών).

  • Στο Τελωνείο Πρέβεζας, έχουν καταβληθεί για δασμούς και φόρους για Τριτοχωρικά φορτία από τους εισαγωγείς περίπου δεκαοχτώ εκατομμύρια ευρώ (για την περίοδο 2011-2015). Μόνο για το έτος 2015, το ύψος των φόρων, το οποίο καταβλήθηκε στο Τελωνείο Πρέβεζας για τα εμπορεύματα που αφίχθησαν με πλοία από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανήλθε στο ποσό των περίπου τριών εκατομμυρίων επτακοσίων χιλιάδων ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη και τους φόρους για αντίστοιχα εμπορεύματα, αλλά από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου καταβάλλονται στην αρμόδια Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία, τότε το συνολικό ποσό ανέρχεται περίπου στα τέσσερα εκατομμύρια τριακόσιες χιλιάδες ευρώ. Επισυνάπτουμε την αντίστοιχη ενημέρωση όπως επίσημα δόθηκε από το Τελωνείο Πρέβεζας.

 

Όλα τα παραπάνω δείχνουν την πραγματική εικόνα της αναμφίβολα τεράστιας σημασίας που έχει για τον τόπο μας, την ευρύτερη περιοχή και τη χώρα μας, η συνεχής και χωρίς εμπόδια εμπορική δραστηριότητα του λιμανιού της Πρέβεζας. Αλλά και η ανάπτυξή της. Και η ανάπτυξη αυτή θα έρθει όταν θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά μια νέα μελέτη από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, όπου θα θέσει τις κατάλληλες βάσεις:

  1. Ανάπτυξη του εμπορικού λιμένα Πρέβεζας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την κατασκευή με τους καταλληλότερους όρους της ανατολικής προβλήτας του Λιμένα Πρέβεζας. Αυτό σημαίνει ότι η ανατολική προβλήτα θα πρέπει να φτάνει, αν όχι να ξεπερνάει τα τριακόσια μέτρα. Επίσης, να γίνουν εκβαθύνσεις στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή, ώστε η λιμενολεκάνη αυτής της προβλήτας να έχει βυθίσματα που να ξεπερνάνε τα δώδεκα και δεκαπέντε μέτρα. Αντίστοιχα έργα εκβάθυνσης, αλλά και διαπλάτυνσης θα πρέπει να γίνουν τόσο στη λιμενολεκάνη εισόδου, αλλά και του καναλιού. Γιατί ανάπτυξη χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα να φιλοξενηθούν μεγαλύτερου μεγέθους πλοία, πάλι δεν μπορεί να υπάρξει.

  2. Τόσο η νότια όσο και η δυτική προβλήτα θα πρέπει να παραμείνουν προς εμπορική χρήση. Το μεγαλύτερο κομμάτι της νότιας να συνεχίσει να χρησιμοποιείται για την εκφόρτωση φορτίων, και η δυτική προβλήτα και ένα μεγάλο μέρος της νότιας προβλήτας να χρησιμοποιούνται για την πρόσδεση και παραμονή κρουαζιερόπλοιων, που έχουν μια σταθερά ανοδική πορεία στην πόλη μας.

  3. Επίσης, βασικό σημείο της φιλοσοφίας για την ανάπτυξη του λιμανιού θα πρέπει να είναι καταρχάς η σωστή οργάνωση του εμπορικού λιμανιού της πόλης. Αυτό θα συμβάλλει και στην ανάπτυξη προφανώς, αλλά θα γίνεται σωστά και η τουριστική κίνηση μέσω κρουαζιερόπλοιων, αλλά και θα μπορούν να γίνονται οι εκφορτώσεις φορτίων χωρίς την παραμικρή όχληση. Ποιος είναι ο λόγος κατασκευής θεάτρων και άλλων χώρων ψυχαγωγίας, ακόμα και η υποθαλάσσια γέφυρα, ενώ πρέπει να οργανωθούν με τον καταλληλότερο τρόπο οι τρεις βασικές δραστηριότητες του λιμανιού; Αυτό ήταν εξαρχής, κατά την άποψή μας, το μεγάλο λάθος της Β’ Λύσης του Master Plan. Ότι προσθέτανε παραπάνω δραστηριότητες σε ήδη περιορισμένο χώρο. Η δυτική προβλήτα, μετά την κατασκευή της ανατολικής να παραμείνει για την τουριστική κίνηση μέσω κρουαζιερόπλοιων και αντί για θέατρα και πάρκα να γίνουν χώροι υποδοχής των τουριστών, ώστε και η μετακίνηση ταξί ή λεωφορείων να γίνεται ανενόχλητα και να μην δημιουργείται οποιαδήποτε όχληση από την ταυτόχρονη κίνηση φορτηγών και λεωφορείων.

  4. Άλλο ένα σημαντικό θέμα για αυτή τη μελέτη είναι η έξοδος του λιμανιού, ώστε τόσο τα φορτηγά όσο και τα λεωφορεία να μπορούν να βγουν από το λιμάνι χωρίς την οποιαδήποτε όχληση στην οδική κίνηση της πόλης, ειδικά τους τουριστικούς μήνες.

  5. Επίσης, στην καλύτερη οργάνωση του εμπορικού λιμανιού, θα συμβάλλουν η κατασκευή δεύτερης πλάστιγγας, η αγορά μηχανημάτων, η κατασκευή αποθηκών για τα χύδην φορτία. Κάτι που θα συμβάλλει στην ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των επιχειρηματιών και βιομηχάνων που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι μας.

Θεωρούμε ότι οι πρωτοβουλίες μας βοηθούν στο να μπορέσουν όλες οι αρχές να κατανοήσουν πως θα μπορούσε να γίνει η σωστή και ισορροπημένη ανάπτυξη για την πόλη μας. Επίσης, κάτι που έπρεπε να γίνει κατανοητό ήδη από την πρώτη παρουσίαση του Master Plan τον Σεπτέμβριο του 2009, είναι ότι το ζήτημα δεν ήταν τελικά αν η πόλη και οι κάτοικοί της θέλουν τη Λύση Α’ ή τη Λύση Β’. Μία ήταν η λύση εξαρχής. Αυτή που θα βοηθούσε να υπάρξει ισορροπημένη ανάπτυξη στην πόλη. Και προς αυτή την ΜΟΝΑΔΙΚΗ λύση, θα έπρεπε ή θα πρέπει να κινηθεί το Λιμενικό Ταμείο. Θα έπρεπε ύστερα από την κατάθεση του Master Plan να υπάρξει άμεσα η κατάθεση της πρώτης μελέτης από το Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας προς αυτήν την κατεύθυνση. Ένας συγκερασμός των καλύτερων σημείων των διαφορετικών λύσεων με εκ νέου συμπεράσματα, από αυτά που παρουσίασε η ομάδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και στα οποία τελικά υπήρξαν αρκετά κενά και είχαν δοθεί λάθος κατευθύνσεις.

Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για την πόλη μας, τον παρών Δήμο και την παρούσα διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Θα πρέπει να δούμε όλοι την λύση αυτή που είναι η καλύτερη για τον τόπο, να την παρουσιάσουμε και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για την υλοποίησή της.

Με βάση όλα τα παραπάνω, όλοι οι επαγγελματίες που εργάζονται στο εμπορικό λιμάνι της Πρέβεζας πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να ξεκινήσουν συναντήσεις με ένα πνεύμα συναίνεσης στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας, με παρόντες όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να βρεθεί αυτή η λύση για το κοινό καλό, για την ισορροπημένη ανάπτυξη της πόλης μας και την καλύτερη λειτουργία των τριών χρήσεων του λιμανιού της Πρέβεζας».

 

 

  1. ΡΟΗ-ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  2. ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

title1 -- Διαβάστε επίσης... --

Πολιτική

27 Απριλίου 2024
Σφοδρή κριτική στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας άσκησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης από την Πρέβεζα, υπογραμμίζοντας πως απέτυχε να ελέγξει το κύμα ακρίβειας,
24 Απριλίου 2024
Στην Πρέβεζα θα βρεθεί την Παρασκευή ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης. Σύμφωνα με την πρόσκληση της Νομαρχιακής Επιτροπής Πρέβεζας, ...
24 Απριλίου 2024
Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε στους δημοσιογράφους το μεσημέρι της Δευτέρας ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Τάσος Τόκας, στο πλαίσιο περιοδείας του ...
23 Απριλίου 2024
Έπειτα από πολλές πολιτικές παλινωδίες, αρκετό “κρυφτούλι” και συνεχόμενες επικοινωνιακές γκάφες της δημοτικής αρχής στην υπόθεση της αγωγής της ...
22 Απριλίου 2024
Ένα μείζον πολιτικό ζήτημα, το οποίο έχει απασχολήσει μέχρι και την Εθνική Αρχή Διαφάνειας (δείτε ΕΔΩ το σχετικό ρεπορτάζ του atpreveza.gr) και έχει ...

Αθλητισμός

23 Απριλίου 2024
Την 3η θέση στα 400 μέτρα εμπόδια κατέκτησε η Κυριακή Τσαούση στους Πανελλήνιους Σχολικούς Αγώνες Κλασσικού Αθλητισμού ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. Ελλάδας – Κύπρου 2024. Η αθλήτρια του Δημήτρη Γεωργοπέτρη
22 Απριλίου 2024
Στα πλαίσια του διασυλλογικού πρωταθλήματος Κ16, που έγινε στα Γιάννενα τις 20/4/24 η Χαρά Γέρου σημείωσε τη 5η καλύτερη επίδοση της τελευταίας ...
15 Απριλίου 2024
Ο Σύνδεσμος Προπονητών Ποδοσφαίρου Πρέβεζας-Λευκάδας απέστειλε την παρακάτω συγχαρητήρια ανακοίνωση: Θερμά συγχαρητήρια !!!!στους συλλόγους ...
12 Απριλίου 2024
Στο δημοτικό στάδιο “Αθανασία Τσουμελέκα” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Απριλίου ο τελικός του Κυπέλλου ΕΠΣ Πρέβεζας-Λευκάδας ανάμεσα στον Ερμή ...
03 Απριλίου 2024
Από την Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων(Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) Πρέβεζας, ανακοινώνεται ότι στα πλαίσια των Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. & ...

Πολιτισμός

25 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!
25 Απριλίου 2024
Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Η Πρέβεζα στα Οθωμανικά αρχεία», συνδιοργανώνει το Ίδρυμα Ακτία Νικόπολις και η Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας την ...
24 Απριλίου 2024
Ο Δήμος Πρέβεζας διοργανώνει Εκδήλωση για τον Εορτασμό της Παγκόσμια Ημέρα Χορού το Σάββατο 27 Απριλίου 2024 και ώρα 18:30 π.μ στην Πλατεία ...
25 Απριλίου 2024
  Κρατήσεις στο : 2682089789, 6909963253 ή με μήνυμα στην σελίδα του Diem στο Instagram και στο Facebook!

Στήλες

06 Ιουλίου 2012
Αραβικές δυνάμεις υπό τον Λόρενς της Αραβίας και τον βεδουίνο Αούντα Ιμπού Ταγί καταλαμβάνουν το λιμάνι της Άκαμπα από τους Οθωμανούς Τούρκους στις 6 Ιουλίου 1917, κατά τη διάρκεια της αραβικής
26 Ιουνίου 2012
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γιουγκοσλαβίας απορρίπτει τις διακηρύξεις ανεξαρτησίας της Σλοβενίας και της Κροατίας. Αρχίζει ο Πόλεμος των Δέκα ...
21 Ιουνίου 2012
Σκάνδαλο της Κτηματικής Τράπεζας της Ελλάδας ξεσπά στις ΗΠΑ, με συλλήψεις σε διάφορες πόλεις της Αμερικής, για παράνομες καταθέσεις 700 εκατομμυρίων ...
19 Ιουνίου 2012
Οι Έλληνες συντρίβουν τους Βούλγαρους στη μάχη Κιλκίς - Λαχανά, κατά τη διάρκεια του Β' Βαλκανικού Πολέμου, στις 19 Ιουνίου 1913. Η μάχη ξεκίνησε ...
16 Ιουνίου 2012
Παρουσία στενών συγγενών, λίγων φίλων και εκπροσώπων των πολιτικών κομμάτων, χωρίς επικήδειους λόγους, κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Παιανίας στις 16 ...