Το αξιοσημείωτο στην όλη υπόθεση είναι η αντίδραση του Δημάρχου Πρέβεζας Χρήστου Μπαϊλη, ο οποίος δήλωσε άγνοια, παρά τα δημοσιεύματα στον Τύπο, φανερώνοντας πως δεν είχε καμία ενημέρωση από την κα Καζάκου, την Πρόεδρο του ΔΛΤ.
Και είναι πιθανό ο Δήμαρχος Πρέβεζας να μην ασχολείται με δημοσιεύματα, αλλά υπάρχει ζήτημα αν δεν είναι ενήμερος για ένα τόσο σοβαρό θέμα για τη λειτουργία του λιμένα Πρέβεζας και από ένα φορέα που παρά το αυτοδιοίκητο, είναι δημοτικός (Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο).
Η... αφοπλιστική δήλωση του Δημάρχου έχει ως εξής: «Αναφορικά με την πρώτη ερώτηση και το αν πρόκειται να αναθέσει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο σε εταιρείες διάφορες υπηρεσίες, εδώ είναι η Πρόεδρος. Πιστεύω πάντως πως ΟΧΙ. Εμείς δεν είχαμε καμία τέτοια ενημέρωση, ότι πρόκειται να δοθεί σε κάποια εταιρεία κάποια υπηρεσία...».
Το λόγο πήρε στη συνέχεια η Παρθενία Καζάκου (Πρόεδρος του ΔΛΤ), που έσπευσε να «μπαλώσει» το... κενό ενημέρωσης με το Δήμαρχο: «Θα πρέπει να υπάρχει ασφάλεια στο λιμάνι. Πήραμε απόφαση σε προηγούμενη συνεδρίαση. Αυτό γίνεται σε πολλά λιμάνια ανά την Ελλάδα. Δεν έχει προχωρήσει. Έχουμε μείνει εκεί...».
Ακολούθως ο επικεφαλής της παράταξης «Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία» Βασίλης Κωστούλας ρώτησε: «Η ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία αναφέρει και την είσπραξη τελών και το parking. Θα είναι μόνο για την ασφάλεια ή θα δοθούν και περισσότερες αρμοδιότητες στην εταιρεία αυτή;», για να λάβει την απάντηση από την κα Καζάκου: «Αναφορικά με το parking, προς το παρόν δεν μπαίνει μέσα. Θα συζητηθεί πρώτα με το Δήμο, θα συζητηθεί σε δημοτικό συμβούλιο και μετά θα το συζητήσουμε. Έχουμε πάρα πολλά προβλήματα. Γίνονται κλοπές και ζημιές...». Η Πρόεδρος του ΔΛΤ συμπλήρωσε μάλιστα πως θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά το ενδεχόμενο τοποθέτησης καμερών στο λιμάνι, θέμα το οποίο είχε αναδείξει το atpreveza (διαβάστε ΕΔΩ).
Με τη χρήση καμερών μάλιστα συμφώνησε και ο επικεφαλής της ΑΣΥΠ, Δημήτρης Παππάς.
Το λόγο πήρε και πάλι ο κ. Τσοβίλης, που υποστήριξε: «Γνωρίζω από δημοσιεύματα την απόφαση. Εμείς είχαμε διαφωνήσει και το 2009 με την παραχώρηση που είχε γίνει σε επιχειρηματία. Είχαμε διαφωνήσει και για το Master Plan που είχε εκπονηθεί.
Διαφωνούμε και σήμερα με την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων. Στην Ελλάδα υπάρχουν άνεργοι και θα πρέπει να αξιοποιηθούν σε μόνιμες θέσεις εργασίας, γιατί έχουν και τις σπουδές και τα προσόντα. Και θα περιμέναμε μία δημοτική επιχείρηση, όπως το ΔΛΤ να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Διαφωνούμε κάθετα και για τη λογική του parking. Ίσως κάποτε να συζητήσουμε συνολικά το θέμα του λιμανιού».
Τοποθέτηση έκανε εκ μέρους της παράταξης «Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας» και ο Διονύσης Καλλίνικος με αποτέλεσμα να ακολουθήσει η παρακάτω στιχομυθία:
Καλλίνικος: «Άκουσα την Πρόεδρο του ΔΛΤ να αναφέρεται σε επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για συζήτηση, αν θα παραχωρηθούν ή όχι οι χώροι στάθμευσης. Ο Αντιπρόεδρος του Ταμείου σε ερώτησή μου στη συνεδρίαση του ΔΛΤ ανέφερε ότι λόγω του αυτοδιοίκητου δε θα συζητηθεί θέμα στο δημοτικό συμβούλιο».
Καζάκου: «Όταν θα έρθει να του το πείτε...»
Καλλίνικος: «Μα ο κ. Αντιπρόεδρος είπε ότι δε θα έρθει το θέμα...»
Κωστούλας: «Μα είναι θέμα αν ειπώθηκε ή όχι αυτό στη συνεδρίαση...».
Αξίζει σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε πως στη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου το απόγευμα της Δευτέρας, ειπώθηκε πως το parking θα αφαιρεθεί από το «πακέτο» που θα ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρεία (διαβάστε ΕΔΩ) και για το λόγο αυτό θα μειωθεί και το χρηματικό ποσό του διαγωνισμού (μικρότερο από 40.000 ευρώ).
Μέχρι τότε το parking είχε περιληφθεί στο σχεδιασμό, σύμφωνα με πληροφορίες και ρεπορτάζ του atpreveza.gr
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Παναγιώτης Τσόγκας, Δημήτρης Πάτσης