Όπως έχουμε αναφέρει και σε παλιότερο ρεπορτάζ, το project plan της fraport για το αεροδρόμιο του Ακτίου προβλέπει τη διαπλάτυνση του διαδρόμου κατά 75 μέτρα και την επέκταση του τερματικού σταθμού κατά 4 στρέμματα και αναμένεται στη συνάντηση της Παρασκευής να γίνουν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
Την ίδια στιγμή, όπως δήλωσε χθες σε αθηναϊκά μέσα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στέφαν Σούλτε, η Fraport αναμένεται να αναλάβει τη λειτουργία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στο τέλος του έτους, αφού εξασφαλίσει τις απαραίτητες άδειες και ολοκληρώσει κάποια τεχνικά ζητήματα.
«Η λειτουργία και μεταβίβαση των αεροδρομίων αναμένεται για το τέλος του έτους», δήλωσε ο Schulte σε δημοσιογράφους στην Αθήνα, προσθέτοντας ότι η εταιρία έχει ακόμη να επιλύσει τεχνικά ζητήματα, όπως η μεταφορά προσωπικού και η προετοιμασία των συστημάτων για να αλλάξουν οι διαδικασίες.
«Πιστεύουμε ότι η Ελλάδα θα παραμείνει πολύ ελκυστική τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Σούλτε. Πρόσθεσε πάντως ότι η προσφυγική κρίση αποτελεί μεγάλο βαρίδι και κάλεσε την Ευρώπη να βοηθήσει την Ελλάδα στο ζήτημα αυτό.
Η κοινοπραξία, όπου η Fraport κατέχει πλειοψηφικό ποσοστό, θα καταβάλει ετήσιο μίσθωμα ύψους 23 εκατ. ευρώ στο Δημόσιο, ενώ έχει δεσμευθεί να επενδύσει 330 εκατ. ευρώ μέχρι το 2020 για την αναβάθμιση των αεροδρομίων.
Ο κ. Σούλτε είπε ότι βάσει της συμφωνίας με το ΤΑΙΠΕΔ τα αεροναυτικά τέλη δεν θα αυξηθούν μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη φάση των επενδύσεων και θα διαμορφωθούν στα 13 ευρώ ανά επιβάτη κατά μέσο όρο το διάστημα αυτό. Μετά, η εταιρία έχει το δικαίωμα να τα αυξήσει έως 18 ευρώ ανά επιβάτη, ωστόσο, δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα το κάνει ή όχι.