Σήμερα 10 Οκτωβρίου, έπειτα από πολλούς μήνες, η ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων) έδωσε στη δημοσιότητα μέσω του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ, τα πρακτικά της συνεδρίασης της 25ης Ιανουαρίου 2016, όπου έγινε ενηµέρωση αναφορικά µε ενδεχόµενη Τροποποίηση Γενικού Προγραµµατικού Σχεδίου (Master Plan) λιµένα Πρέβεζας, ως προς τη θέση του πλωτού κυµατοθραύστη του Τουριστικού Λιµένα Πρέβεζας.
Σε αυτά (διαβάστε αναλυτικά ΕΔΩ), περιλαμβάνεται η αναλυτική αλληλογραφία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων και της ΕΣΑΛ, οι συστάσεις της ΕΣΑΛ προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας, το αναλυτικό ιστορικό της υπόθεσης και οι επισημάνσεις της Επιτροπής για το διαχωρισμό τουριστικού και εμπορικού λιμένα. Λεπτομέρειες που έχουν αξία για τον κάθε πολίτης της Πρέβεζας που ενδιαφέρεται για την υπόθεση του λιμανιού. Τονίζεται επίσης ότι "... µόνο το ∆ηµοτικό Λιµενικό Ταµείο Πρέβεζας, ως φορέας διοίκησης και εκµετάλλευσης του λιµένα, και ουδείς άλλος, έχει δικαίωµα να κάνει προτάσεις και να ρυθµίζει θέµατα που αφορούν στη λειτουργία αλλά και τη µελλοντική εξέλιξη του λιµένα Πρέβεζας".
Η χρονική στιγμή της ανάρτησης των πρακτικών έπειτα από 10 περίπου μήνες μπορεί να είναι απλώς μία σύμπτωση, ωστόσο ρίχνει «νερό στο μύλο» ενός θέματος που θα μας απασχολήσει και στο άμεσο μέλλον.
Στο μεταξύ «πηγές» της Περιφέρειας Ηπείρου, αναφορικά με την αναβάθμιση της ανατολικής πλευρά του λιμένα, αναφέρουν ότι ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Πρέβεζας Στράτος Ιωάννου ήταν εκείνος που «κίνησε» την ιστορία του Master Plan με την εναλλακτική λύση Β’ (δείτε ΕΔΩ), ενώ για να προχωρήσουν διαδικασίες ένταξης σε χρηματοδοτικά προγράμματα, απαιτούνται έτοιμες μελέτες από πλευράς του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.