Στη συνεδρίαση θα τεθούν επίσης στο «τραπέζι» πολλά σημαντικά θέματα, όπως π.χ. το Master Plan του λιμένα Ζακύνθου κ.α.
Αναφορικά με το θέμα της Πρέβεζας το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο έλαβε απόφαση στις 11/8/2016 (την οποία παραθέτουμε παρακάτω) σχετικά με τη θέση που πρέπει να έχει ο κυματοθραύστης που θα κατασκευαστεί στο λιμάνι της πόλης και έστειλε την πρότασή του στην ΕΣΑΛ (διαβάστε ΕΔΩ).
Θυμίζουμε ότι με την απόφαση αυτή διαφωνούν μια σειρά από επαγγελματίες, φορείς και σωματεία (Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας, Μεταφορικός Συνεταιρισμός Ιδιοκτητών Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Ν. Πρέβεζας «ΝΙΚΟΠΟΛΗ» ΣΥΝ Π.Ε., Μεταφορικός Συνεταιρισμός Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας & Πρέβεζας Συν. Π.Ε., Σωματείο Ιδιόκτητων Φορτηγών Δ.Χ. Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας «Ο Ανδρόνικος», Βασίλειος Σαρδελής – Ναυτικό Πράκτορας), οι οποίοι σε επιστολή τους είχαν δηλώσει πως: «… δεν μας ικανοποιεί η απόφαση αυτή μετακίνησης του κυματοθραύστη ΜΟΝΟ κατά έξι μέτρα. Γιατί με την προϋπόθεση ότι η δυτική προβλήτα θα είναι ελεύθερη για την κάλυψη των αναγκών του εμπορικού λιμανιού, περιορίζεται δραστικά το μήκος των πλοίων, που θα πλαγιοδετεί στη συγκεκριμένη προβλήτα» (δείτε ΕΔΩ ολόκληρη την επιστολή).
Με τη θέση που προτείνει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο διαφωνούν και οι επενδυτές της Μαρίνας ΑΕ, οι εκπρόσωποι των οποίων δήλωσαν στη συνεδρίαση του ΔΛΤ ότι προκρίνουν τη θέση που είχε επιλεχθεί με τη χωροθέτηση του 1996 και την οποία προκρίνει και η κυματική μελέτη τουριστικού λιμένα Πρέβεζας.
Αναμένεται στη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ να γίνει μία εφ’ όλης της ύλης συζήτηση και το «παρών» πιθανότατα θα δώσουν και οι δύο βουλευτές του Ν. Πρέβεζας (Κώστας Μπάρκας, Στέργιος Γιαννάκης).