Στο έγγραφο μεταξύ άλλων γίνεται αναφορά στα έργα βελτίωσης και εκσυγχρονισμού, καθώς και στις απαλλοτριώσεις που θα προκύψουν. Παραθέτουμε το σημείο:
«1.2. Τα πρόσθετα έργα βελτίωσης και εκσυγχρονισμού συνίστανται σε:
1.2.1. Επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 73.000 m2 (αποτελούμενη
από 54.150 m2 νέας επέκτασης και 18.850 m2 της μη-υλοποιηθείσας επέκτασης
προβλεπόταν στη β΄ φάση της ΜΠΕ που συνόδευε την κ.υ.α. 107719/19.5.2000
των αρχικών περιβαλλοντικών όρων του έργου).
1.2.2. Επέκταση κτιρίου αεροσταθμού και από τις δύο πλευρές του (δυτικά και
ανατολικά) κατά 2.500 m2 περίπου.
1.2.3. Διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου του κτιρίου, επιφάνειας 40.000 m2 σε χώρο
στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων και λεωφορείων.
1.2.4. Κατασκευή κόμβου εισόδου-εξόδου από την υφιστάμενη οδό Ακτίου-Αμφιλοχίας.
σελ. 6 από 20
1.2.5. Επέκταση της περιμετρικής οδού και κατασκευή νέας περίφραξης ασφαλείας
τύπου NATO περιμετρικά της επέκτασης του αερολιμένα.
1.2.6. Κατασκευή χώρου βοηθητικών εγκαταστάσεων (αποθήκης, στεγάστρων, εμπορικών χρήσεων κ.λπ.) περίπου 30.000 m2
1.2.7. Βελτίωση αποστραγγιστικού συστήματος αεροδρομίου
1.2.8. Εκτέλεση των απαραίτητων τεχνικών έργων για την αποστράγγιση των νέων
εγκαταστάσεων.
1.2.9. Κατασκευή εκτροπέων καυσαερίων.
Για την υλοποίηση των έργων βελτίωσης προβλέπεται συνολική απαλλοτρίωση έκτασης
145 στρεμμάτων, η οποία αποτελείται από την έκταση που είχε προβλεφθεί στη β΄ φάση
της αρχικής ΜΠΕ των 69,2 στρεμμάτων και νέα επιπλέον έκταση επιφάνειας 75,8
στρεμμάτων, όπως εμφανίζεται στο σχέδιο ΚΑΑΚ-1 της ΜΠΕ-2013».