Ο κ. Τόκας αναφέρθηκε στην επίσκεψή του στην Κούβα το 1996, όταν εν μέσω οικονομικής κρίσης η κουβανική κυβέρνηση είχε εξασφαλίσει εξαιρετικές συνθήκες πάνω στην Ειδική Αγωγή, αλλά και για τους ασθενείς με ψυχικά νοσήματα.
Στάθηκε στο γεγονός πως μετατρέπεται η λειτουργία της Ειδικής Αγωγής σε μονόπλευρη κατεύθυνση, με λογική «εκπαιδευτηρίου» και όχι ως σύστημα συνολικής ψυχοσωματικής-κοινωνικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του παιδιού με Ειδικές Ανάγκες, ενώ τόνισε ότι με τις ρυθμίσεις του νέου νομοσχεδίου, πέρα από τους μαθητές ΑμΕΑ και τους γονείς τους, και οι εκπαιδευτικοί, θα συνεχίζουν να βιώνουν το δικό τους «Γολγοθά» με τις ελαστικές σχέσεις, τον εμπαιγμό για τους διορισμούς, που είναι απαραίτητοι αλλά εδώ και 14 χρόνια δε γίνονται, συνεχίζοντας την αδιοριστία τους.
Ταυτόχρονα το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό ολοένα θα μειώνεται ή θα δουλεύει με συμβάσεις 5/μηνων προγραμμάτων ΕΣΠΑ-ΟΑΕΔ.
Παρουσίασε στη συνέχεια την πρόταση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, με μονιμοποίηση εργαζομένων, ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους, γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Οκ. Τόκας απάντησε και σε ερωτήσεις και προβληματισμούς γονέων που βρέθηκαν στη Λαϊκή Αγορά.