Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν «πλάγιες κινήσεις» από το Δήμο Αρταίων σε επίπεδο Υπουργείου για να ονομαστεί ο ΣΕΑ, ως ΣΕΑ Καμπής ή ΣΕΑ Άρτας και να αλλάξει η καταγεγραμμένη ονομασία του ως ΣΕΑ Φιλιππιάδας. Αυτό είχε ζητηθεί και πριν από μήνες και από το Δήμαρχο Αρταίων σε συνάντηση που είχε με την κατασκευάστρια εταιρεία. Κάτι τέτοιο ασφαλώς είναι από πάρα πολύ δύσκολο έως… αδύνατο να συμβεί, από τη στιγμή που σε έναν ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο απαιτούνται σοβαρότατοι λόγοι για να αλλάξει ένας σχεδιασμός. Λόγοι που φτάνουν μέχρι τον Ευρωπαίο Επίτροπο για τις συγκοινωνίες και ασφαλώς χρειάζεται κάτι παραπάνω από μία τοπικιστική διεκδίκηση παλαιού τύπου για να υπάρξουν αλλαγές.
Στην Ιόνια Οδό, όπου προβλέπονται πέντε ΣΕΑ, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα κανένα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε ένα πρατήριο βενζίνης στα 196 χλμ. του άξονα. Σύμφωνα με τη Νέα Οδό, αιτία είναι η καθυστέρηση στην περιβαλλοντική τους αδειοδότηση: τα ΣΕΑ Αμβρακίας, Αμφιλοχίας και Επισκοπικού αδειοδοτήθηκαν τον Μάρτιο και του Ευνοχωρίου τον Μάιο και βρίσκονται υπό κατασκευήν, ενώ το ΣΕΑ Φιλιππιάδας δεν έχει ακόμα αδειοδοτηθεί (η εταιρεία υποστηρίζει ότι κατέθεσε έγκαιρα τους φακέλους στο υπουργείο). Με αυτά τα δεδομένα, η λειτουργία τους δεν πρέπει να αναμένεται μέσα στο 2017.