Ειδικότερα έχει δημιουργηθεί πρόβλημα με 12 μαθητές, που έκαναν εγγραφή σε τμήματα που ήταν ολιγομελή και δε θα λειτουργήσουν και ένα επιπλέον ζήτημα με 10 μαθητές που έμειναν στη Γ’ Λυκείου λόγω απουσιών την περασμένη σχολική χρονιά και πρέπει να παρακολουθήσουν μαθήματα από τη Β’ Λυκείου.
Αναφορικά με την ομάδα των 12 μαθητών, η κατάσταση έχει ως εξής: Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενέκρινε τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων: βοηθών βρεφονηπιοκόμων, τουριστικών επαγγελμάτων, τεχνικών οχημάτων, ηλεκτρολόγων και μόλις χθες, το τμήμα της πληροφορικής.
Δεν εγκρίθηκαν οι ειδικότητες νοσηλευτών, διοίκησης οικονομίας, ψυκτικών και ηλεκτρονικών, όπου είχαν εγγραφεί οι 12 μαθητές. Παρατηρήθηκε μάλιστα το φαινόμενο να έχει εγγραφεί ένας μαθητής σε μία ειδικότητα.
Το όριο για να εγκριθεί ένα ολιγομελές τμήμα είναι 13 μαθητές, αλλά κατ’ εξαίρεση για τη φετινή σχολική χρονιά το Υπουργείο ενέκρινε τμήματα και με λιγότερους.
Αναφορικά με τους 10 μαθητές, που πρέπει να επαναλάβουν τη χρονιά ισχύουν τα εξής: Το Υπουργείο ψάχνει μία φόρμουλα, ώστε να φοιτήσουν στη Γ’ Λυκείου οι μαθητές αυτοί (το φαινόμενο εμφανίζεται και σε άλλα ΕΠΑΛ σε όλη τη χώρα). Στην Πρέβεζα οι μαθητές αυτοί έχουν «χρεωθεί» στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μέχρι να βρεθεί η φόρμουλα αυτή.
Η καθυστέρηση και η αβεβαιότητα για τους 22 μαθητές, έχει δημιουργήσει μία αρνητική ατμόσφαιρα στο σχολείο, την ώρα που η Κυβέρνηση διατυμπανίζει πως θέλει να ενισχύσει πάση θυσία τα ΕΠΑΛ.
Ζητήματα προκύπτουν και στο εσπερινό ΕΠΑΛ.
Σε κάθε περίπτωση στη Δημόσια Παιδεία δεν είναι όλα «ρόδινα». Οι δυσκολίες που έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια δεν έχουν εξαφανιστεί με «μαγικό ραβδάκι» και απαιτούνται «γενναίες» διαπιστώσεις και ακόμη πιο «γενναίες» αποφάσεις από το κίνημα των εκπαιδευτικών, για να βελτιωθούν δραστικά τα πράγματα.
Π.Τ.