Ο κ. Μπαϊλης τόνισε πως πρέπει να αλλάξει ολόκληρος ο σχεδιασμός Κυβέρνησης και Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τη δεδομένη χρονική στιγμή και να ενταθούν οι προσπάθειες για να συνδεθεί η Πρέβεζα με την Εγνατία Οδό με έναν κάθετο άξονα. Παράλληλα υποστήριξε πως δεν υπάρχει καθόλου μελέτη της σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, την ώρα που ενώπιων όλων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έχει δεσμευτεί πως η μελέτη ολοκληρώνεται στο τέλος του 2017.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Δήμαρχος Πρέβεζας:
«Η Ήπειρος βγήκε από την απομόνωση με τους μεγάλους οδικούς άξονες, αλλά η Πρέβεζα βγήκε εν μέρει από την απομόνωση. Αυτή τη στιγμή δεν έχει καμία σύνδεση με τους μεγάλους οδικούς άξονες, με την Ιόνια και την Εγνατία. Τόνισα ότι ο δρόμος Άκτιο-Αμβρακία έχει ήδη γίνει… γιοφύρι της Άρτας και δε βλέπουμε να τελειώνει ποτέ, για τη δε σύνδεση με την Εγνατία, προσωπικά τόνισα στο συνέδριο ότι το μέλλον της περιοχής έχει να κάνει με τη Βόρειο Ελλάδα και τα Βαλκάνια και τη σύνδεση με την Εγνατία. Θα διατεθούν 40 εκατομμύρια ευρώ για το Καμπή-Γέφυρα Καλογήρου.
Βλέπω ότι ο Δήμος Πρέβεζας μένει στην απομόνωση. Το λιμάνι της Πρέβεζας από τη στιγμή που δεν έχει πρόσβαση προς Βορρά, υποβαθμίζεται κάθε μέρα. Από τη στιγμή που ο Υπουργός ανακοίνωσε ότι θα πέσουν 50 εκατομ. ευρώ στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, καταλαβαίνετε ότι αυτό θα οδηγήσει και στην υποβάθμιση του λιμανιού της Πρέβεζας. Γιατί υποβαθμίζεται; Γιατί όλα υπολογίζονται σε επαφή με τα Ιωάννινα και τα μεγάλα αστικά κέντρα. Δυστυχώς η Πρέβεζα έμεινε απ’ έξω. Δε μπορεί να φορτώνει εδώ ένα φορτίο και να κάνει δύο ώρες να φτάσει στα Γιάννινα. Από την Ηγουμενίτσα μικραίνει ο χρόνος.
Γενικά δε μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος. Θα πρέπει να ανατρέψουμε την κατάσταση με την Εγνατία. Όσο καθυστερεί η σύνδεση με την Εγνατία, η Πρέβεζα θα υποβαθμίζεται. Εγώ λέω τη δική μου γνώμη. Τα έλεγα από το 2003 όταν ήμουν Δήμαρχος Λούρου και συνεχίζω να το λέω. Το μέλλον της περιοχής μας είναι με τη Βόρειο Ελλάδα. Τόνισα ότι το Άκτιο-Αμβρακία θα συμβάλλει ως δρόμος θετικά και οικονομικά. Είναι και θέμα ασφάλειας. Θα πρέπει να προχωρήσει οπωσδήποτε.
Να πιέσουμε επίσης την Περιφέρεια ή το Υπουργείο να ολοκληρωθεί η μελέτη για το λιμάνι. 30-35 εκατομ. θα βρεθούν. Εγώ έλεγα κάθετη σύνδεση με την Εγνατία και όπου βγαίνει. Το έλεγα από το 1998 και το λέω και τώρα. Να έχουμε έναν κόμβο στην Εγνατία που να λέει Πρέβεζα-Λευκάδα. Θα αλλάξουν όλα τα δεδομένα.
Μελέτη από τη Γέφυρα Καλογήρου για την Πρέβεζα δεν υπάρχει».