Στις 31 Αυγούστου 2017 σε αναλυτικό ρεπορτάζ μας (δείτε ΕΔΩ), αναφέραμε μεταξύ άλλων: «Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr μέχρι το τέλος του 2017 θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, που ουσιαστικά θα ενώσει την Πρέβεζα με την υπόλοιπη Ήπειρο σε ευρωπαϊκά πρότυπα.
Ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, αλλά και ο βουλευτής Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Μπάρκας, προχώρησαν όλες τις διαδικασίες σε μία ξεχασμένη υπόθεση, καθώς η Πρέβεζα ήταν εκτός σχεδιασμού…». Υπάρχουν στη διάθεση οποιουδήποτε φορέα όλα τα σχετικά έγγραφα που αποδεικνύουν πως το Υπουργείο πραγματοποιεί πληρωμές και βλέπει «πολύ ζεστά» τη συγκεκριμένη μελέτη, για την οποία έχει δεσμευτεί ο ίδιος ο κ. Σπίρτζης.
Το πρόβλημα είναι η εύρεση χρηματοδότησης, για την οποία θα αναφερθεί εκτενώς ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξης Χαρίτσης, κατά την επίσκεψή του στην Πρέβεζα. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων είναι μία λύση.
Κρύβεται κάτι πίσω από τη δήλωση του Δημάρχου Πρέβεζας, καθώς ξέρει κάτι που δεν ξέρουν όλοι οι υπόλοιποι; Πολιτική σκοπιμότητα, αστοχία ή αποκάλυψη πρώτου μεγέθους και ξεσκεπάσματος της κυβερνητικής πολιτικής;
«Κυριακή, κοντή γιορτή» λένε στα χωριά μας.
Αν τα έγγραφα παράδοσης της μελέτης με καταληκτική ημερομηνία 31/12/2017 λένε ψέματα, τότε…