Θυμίζουμε πως στις 11/8/2016 το ΔΛΤ Πρέβεζας είχε πάρει απόφαση για βόρεια μετατόπιση του κυματοθραύστη κατά 6μ. σε ευθεία προέκταση από τη βόρεια πλευρά της υπάρχουσας προβλήτας και την κατασκευή πλωτού κυματοθραύστη, όπως περιγράφεται και στο ΦΕΚ τροποποίησης του 2014 (δείτε ΕΔΩ).
Τελικώς η απόφαση πάρθηκε στις 28/8/2017 σε συνεδρίαση του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, ενώ ψήφισε υπέρ της αλλαγής και ο Δημήτρης Παππάς, επικεφαλής της ΑΣΥΠ, ο οποίος όμως είχε ενστάσεις κατά της επιλογής σταθερού κυματοθραύστη από μπετόν (δείτε ΕΔΩ).
Η απόφαση προέκυψε έπειτα από αίτηση της εταιρείας Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας Α.Ε., πέρα από αυτό όμως αξίζει να σημειωθεί πως τη συγκεκριμένη επιλογή είχε προκρίνει η κυματική μελέτη, που εκπόνησε ιδιώτης για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Είναι παράδοξο πάντως που το πρακτικό της απόφασης αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ στις 2/11/2017 αρκετούς μήνες μετά τη συνεδρίαση.
Ακόμη ένα στοιχείο που αφορά τη συγκεκριμένη απόφαση, είναι πως ανατέθηκε η υπηρεσία για τεχνικό σύμβουλο για την τροποποίηση του Master Plan στις 31/7/2017, όπου αναφέρεται η κατασκευή σταθερού κυματοθραύστη, πριν παρθεί απόφαση από το Δ.Σ. στις 28/8 (δείτε ΕΔΩ).