Το θέμα συζητήθηκε στην τελευταία συνεδρίαση της Επιτροπής κατά τη διάρκεια της οποίας ο Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Βαγγέλης Συγκούνας τόνισε πως έχει γίνει έρευνα αγοράς και επαφές με την εταιρεία που έχει αναλάβει αποκλειστικά τη διαφήμιση στα αεροδρόμια όλης της χώρας από τη γερμανική Fraport.
Η διαφήμιση προϋποθέτει την ενοικίαση χώρου σε διάφορα σημεία του Διεθνούς Αερολιμένα της Πρέβεζας στο Άκτιο για ένα χρονικό διάστημα 12 μηνων και ο δήμος Πρέβεζας εξέφρασε ενδιαφέρον για το σημείο που είναι πίσω από το χώρο αναμονής για την παραλαβή των αποσκευών.
“Μετά την ανακαίνιση του αερολιμένα είναι αδιανόητο να απουσιάζει η διαφήμιση - προβολή του Δήμου Πρέβεζας σε έναν αερολιμένα που φέρει διεθνώς την ονομασία της Πρέβεζας αλλά και που θα αμβλύνει τις εντυπώσεις από την έλλειψη συγκεκριμένου τρόπου προσέλκυσης των τουριστών –επισκεπτών του αερολιμένα προς την Πρέβεζα, είτε διέρχονται είτε όχι από την υποθαλάσσια σήραγγα” είπε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της Επιτροπής, που εισηγήθηκε την έγκριση δαπάνης που αγγίζει το ποσό των 8.400,00 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%, για προβολή 12 μηνών.
Να σημειώσουμε πως η τελική μορφή της συγκεκριμένης διαφημιστικής μακέτας θα αποσταλεί στον ΕΟΤ για την παροχή σύμφωνης γνώμης.
Το θέμα θα έρθει προς συζήτηση στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πρέβεζας την Τετάρτη.