Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του atpreveza.gr η απόφαση που πάρθηκε ήταν ομόφωνη, από όσους έδωσαν το “παρών” στην Επιτροπή, καθώς είχαν συμπεριληφθεί σχεδόν όλες οι προτάσεις της Επιτροπής Διαβούλευσης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, ενώ θα προστεθούν και άλλες.
Επισημάνθηκε βέβαια και σε όλους του τόνους, η απουσία πολιτικής πρότασης, στρατηγικής και πολιτικής παρέμβασης του Δήμου Πρέβεζας προς τους αρμόδιους φορείς για το κρίσιμο θέμα της σύνδεσης της Πρέβεζας με τους μεγάλους οδικούς άξονες και η έλλειψη απτών αποτελεσμάτων και σχεδίου για κρίσιμα τεχνικά έργα για την πόλη, όπως:
-
Η κατασκευή του ανατολικού προβλήτα του λιμένα Πρέβεζας
-
Η ανάπλαση του παράκτιου μετώπου μέχρι την Κυανή Ακτή
-
Το Κλειστό Κολυμβητήριο και οι αθλητικές υποδομές
-
Η ανάδειξη του Κάστρου Παντοκράτορα κ.ο.κ.
Παράλληλα από το προηγούμενο πρόγραμμα (δείτε ΕΔΩ την απόφαση), το αντίστοιχο του 2019 “κουβαλάει” την υπηρεσία “ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΕΡΓΩΝ ΣΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ” - Προσθήκη νέα τεχνικής υπηρεσίας χρηματοδοτούμενη από ιδία έσοδα για την υποστήριξη των υπηρεσιών του Δήμου στην ωρίμανση και ένταξη έργων σε συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα με βάση την αρ 33/2018 προεκτίμηση αμοιβής της ΔΤΥ Δήμου Πρέβεζας, με προϋπολογισμό 65.000 ευρώ. Είναι επίσης ένα θέμα που δεν έχει διευκρινιστεί αναλυτικά που και πως εξυπηρετεί, ωστόσο κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει στο δημοτικό συμβούλιο, που θα συζητηθούν και τα θέματα.
Στα μέλη της Επιτροπής Διαβούλευσης, αλλά και δημόσια (μέσω της ιστοσελίδας του), ο Δήμος Πρέβεζας δημοσίευσε επίσης το προτεινόμενο τεχνικό πρόγραμμα (δείτε ΕΔΩ), αλλά και μία λίστα με έργα χωρίς διασφαλισμένη χρηματοδότηση (που πάντως έχει αρκετές αλλαγές σε ορισμένα έργα, για τα οποία έχει γίνει μία προεργασία – δείτε ΕΔΩ).